اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان:

رشد 58 درصدی خدمات مشاوره‌ای کمیته امداد استان اصفهان

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان گفت: کمیته امداد استان اصفهان سال گذشته به 39 هزار و 93 نفر خدمات مشاوره‌ای ارائه داده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 58 درصد رشد داشته است.

رشد 58 درصدی خدمات مشاوره‌ای کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، محمد میرزایی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای اظهار کرد: تعداد افراد بهره‌مند از خدمات مشاوره‌ای در سال گذشته 39 هزار و 93  نفر بوده که تعداد 10 هزار و 280 نفر مشاوره تخصصی و 28 هزار و 813 نفر از خدمات راهنمایی بهره‌مند شدند.

وی افزود: نسبت به سال گذشته خدمات مشاوره‌ای امداد 58 درصد رشد داشته است.

مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: از افراد مشاوره شده، حدود 20 درصد مرد و 80 درصد زن بودند که از نظر وضعیت تاهل بیشترین تعداد (42درصد) متاهل و کمترین تعداد (4درصد) متارکه بودند.

وی به بیشترین فراوانی اختلالات در بین مراجعان به واحد مشاوره اشاره کرد و گفت: بیشترین مراجعات به واحد مشاوره در خصوص مشکلات خانوادگی و زناشویی 3 هزار و 230 نفر، مشکلات ارتباطی یک هزار و 851 نفر و مشکلات آموزشی یک هزار و 797 نفر بوده است.

انتهای پیام/63012/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول