اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زهک خبر داد

اجرای 355 طرح اشتغالزایی کمیته امداد زهک برای مددجویان

مدیر کمیته امداد زهک گفت: سال گذشته 355 طرح اشتغالزایی کمیته امداد زهک برای مددجویان اجرایی شده است.

اجرای 355 طرح اشتغالزایی کمیته امداد زهک برای مددجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمدرضا قنبری اظهار داشت: کمیته امداد با ایجاد اشتغال برای مددجویان به دنبال استقلال مالی و خودکفایی مددجویان و در نهایت خروج آنان از چرخه مستمری بگیران است.

مدیر کمیته امداد زهک افزود: سال گذشته 355 طرح اشتغالزایی کمیته امداد زهک در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، قالیبافی، صنفی و صنعتی برای مددجویان اجرایی شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از جمله خدمات تأثیرگذار این نهاد، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان، به منظور توانمندسازی آنان است.

قنبری ادامه داد: به همین منظور در سال گذشته مبلغ 21 میلیارد و 484 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شد.

وی با بیان اینکه استعدادسنجی، هدایت برای فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای مورد علاقه، پرداخت تسهیلات، نظارت بر حُسن اجرای طرح‌های اشتغالزایی توسط ناظران حوزه خودکفایی، و کمک به امر بازاریابی، از جمله فعالیت‌های این نهاد در بخش اشتغال است، متذکر شد: 281 مورد از این طرحها با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد و740 میلیون ریال از طریق اعتبارات بانکی و 74 مورد از طریق منابع کمیته امداد حضرت امام(ره) به مبلغ 5 میلیارد و 744 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان زهک در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌های خودکفا شده می‌توانند از سایر خدمات این نهاد مردمی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/75009/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول