اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین روز ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه صورت گرفت

ثبت نام بیش از 4 هزار نفر از متقاضیان یارانه در کمیته امداد ملایر

مدیر کمیته امداد امام خمینی ملایر از ثبت نام بیش از 4 هزار نفر از متقاضیان دریافت یارانه در کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

ثبت نام بیش از 4 هزار نفر از متقاضیان یارانه در کمیته امداد ملایر

علی کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: در حال حاضر 7 هزار و 232 خانواده در قالب 14 هزار و  255 نفر زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند.

وی ابراز داشت: از این تعداد تنها 39 درصد آنها قادر به کار هستند و 42 درصد خانواده‌ها 60 سال به بالا بوده و قادر به کار نیستند.

مدیر کمیته امداد ملایر به اقدامات و خدمات انجام شده کمیته امداد ملایر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر نیز نیروهای این اداره به کار ثبت نام متقاضیان زیر پوشش این نهاد برای دریافت یارانه نقدی مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مشغول هستند.

وی از ثبت نام 721 سرپرست خانوار با کد صفر، یک‌هزار و 393 سرپرست خانوار با کد یک، 641 سرپرست خانوار با کد دو، 675 سرپرست خانوار با کد سه طی روزهای اعلام شده تا به امروز در ملایر خبر داد.

وی تصریح کرد: ثبت نام از افراد زیر پوشش تا پایان زمان ثبت نام در کمیته امداد ملایر به صورت رایگان انجام می‌شود.

کولیوند افزود: از افرادی که جا مانده‎اند در روزهای 30 و 31 فروردین ماه ثبت نام به عمل می‌آید.

وی گفت: افرادی که زیر پوشش این نهاد نیستند اما به اینترنت دسترسی نداشته و یا هزینه ثبت نام را ندارند می‌توانند با در دست داشتن مدارک به کمیته امداد ملایر مراجعه و رایگان ثبت نام کنند.

مدیر کمیته امداد ملایر ابراز داشت: همچنین شرایط ثبت نام برای افرادی که نمی‌توانند به این نهاد مراجعه کنند در مناطق دور افتاده فراهم شده است.

وی در پایان از افرادی که دارای تمکن مالی هستند خواست نسبت به کمک افراد نیازمند به ویژه افراد زیر پوشش کمیته امداد از گرفتن یارانه انصراف دهند.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول