اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زابل خبر داد

کمک 188 میلیون ریالی موسسه انصار الحجج (عج) به ایتام کمیته امداد زابل

مدیر کمیته امداد زابل گفت: موسسه انصار الحجج(عج) مشهد مقدس به ایتام زیر پوشش کمیته امداد زابل 188 میلیون ریال کمک کرد.

کمک 188 میلیون ریالی موسسه انصار الحجج (عج) به ایتام کمیته امداد زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محمدمهدی میرلشکری اظهار داشت: با نیت کمک به خانواده‌های بی‌سرپرست و ایتام مقداری پارچه و پیراهن مردانه و مانتو و غیره با ارزش 188 میلیون و 870 هزار ریال از طرف موسسه انصار الحجج(عج) شهرستان مشهد مقدس بین ایتام نیازمند شهر زابل توزیع شد.

وی افزود: همچنین تعدادی از خیرین مقداری پوشاک و لوازم التحریر و موکت با ارزش 77 میلیون و 830 هزار ریال که توسط حامیان نیکوکار داخل و خارج استان به مدیریت شهرستان زابل اهدا شده بود بلافاصله پس از رسیدن به زابل بین خانواده‌های نیازمند دارای یتیم شهر زابل توزیع شد.

مدیر کمیته امداد زابل از برگزاری جشنواره قرآنی دانش آموزان دختر و پسر مجتمع‌های فرهنگی، تربیتی و خوابگاهی سراسر استان در زابل خبر داد و افزود: مسابقات حفظ و قرائت قرآن کریم توسط هیئت داوران برای 60 نفر از منتخبین دانش آموزان مجتمع‌های استان برگزار شد که در پایان تعداد 18 نفر برگزیده و هدایای نقدی به صورت بن کارت هدیه به آنها تحویل داده شد.

میرلشکری گفت: برگزاری چنین مسابقاتی به صورت استانی زمینه آشنایی و انس جوانان زیر پوشش امداد را با فضایل و معنویات قرآن مجید بیشتر خواهد کرد تا در این دوره حساس تهاجم فرهنگی بتوانند نهایت استفاده را از این کتاب آسمانی داشته باشند.

انتهای پیام/75009/ن/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول