اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

راه‌اندازی گشت‌های دریایی برای گردشگران داخلی و خارجی در کنگان

فرماندار کنگان از راه‌اندازی گشت‌های دریایی برای گردشگران داخلی و خارجی در کنگان خبر داد.

راه‌اندازی گشت‌های دریایی برای گردشگران داخلی و خارجی در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی شامگاه چهارشنبه در بازدید از مراکز خدمات‌دهی به مسافران نوروزی در شهر ساحلی بنک اظهار داشت: رفع نیازهای مسافران اعم از امنیت، اسکان و خدمات امری مهم است که در شهر ساحلی بنک این مهم توسط شهرداری به خوبی انجام شده است.

وی با اشاره به عبور سالانه هزاران مسافر از شهر ساحلی بنک و حجم بالای این ترددها در ایام نوروزی بر آمادگی هرچه بیشتر همه اعضای ستاد اجرائی خدمات سفر در این ایام برای ارائه خدمات شایسته به مسافران تأکید کرد.

تبرکی بیان کرد: در شهرستان کنگان تعداد 134 کلاس درس در خدمات‌رسانی به مهمانان در بحث اسکان فعال بودند و 250 تخت اقامتی و تعدادی کمپینگ در شهرهای ساحلی نیز در امر اسکان خدمات‌رسانی کردند.

وی اضافه کرد: مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه‌های کشیک نیز در ایام نوروز خدمات بسیار خوبی ارائه کرده‌اند که انتظار داریم تا انتهای تعطیلات تداوم داشته باشد.

فرماندار کنگان از راه‌اندازی گشت‌های دریایی برای گردشگران داخلی و خارجی در کنگان خبر داد و ابراز داشت: این گشت‌های تفریحی با کیفیت بسیار خوبی ایجاد شده است.

تبرکی افزود: راه‌اندازی بازارچه شهرداری کنگان نیز از دیگر اقداماتی است که با کیفیت بسیار خوبی انجام شده و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کرده است.

شهردار ساحلی بنک نیز در این بازدید با اشاره به رضایتمندی مسافران نوروزی از حضور در شهر ساحلی بنک گفت: براساس نظرسنجی صورت گرفته از مسافران از حضور و اسکان در شهر ساحلی بنک ابراز رضایت و خرسندی کرده‌اند.

حسین صفایی افزود: در سواحل بنک کمپینگ‌هایی برای اقامت گردشگران تجهیز شده که مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول