اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان تأکید کرد

لزوم تقویت زیرساخت‌های تجارت در کنگان

فرماندار کنگان بر لزوم تقویت زیرساخت‌های تجارت در این شهرستان تأکید کرد.

لزوم تقویت زیرساخت‌های تجارت در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس تبرکی بعد از ظهر امروز در نشست نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با مسئولان و معتمدین شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای رشد و پیشرفت است و باید از این موقعیت برای توسعه مطلوب کنگان بهره ببریم.

وی افزود: آیت‌الله حسینی بوشهری از افتخارات دینی و فرهنگی استان است و حضور این شخصیت بزرگوار موجبات برکات زیادی برای این شهرستان است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: تحقق شعار امسال نیازمند حرکت جهادی است و همه باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری اهتمام ورزیم.

تبرکی اضافه کرد: برای توسعه کنگان باید تلاش بیشتری شود و به ویژه در تخصیص اعتبارات به شهرستان نیازمند توجه بیشتری هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه تخصیص‌ها به کنگان از میزان میانگین استانی بسیار پایین‌تر است گفت: کل تخصیص‌ها به شهرستان کنگان از میزان میانگین تخصیص استانی بسیار پایین‌تر است و این امر نیازمند نگاه ویژه‌ای از سوی استان به شهرستان کنگان است.

فرماندار کنگان بر لزوم تسریع در تکمیل کمربندی کنگان تاکید کرد و ابراز داشت: کمربندی کنگان یکی از پروژه‌هایی است که باید هر چه سریعتر به بهره‌برداری برسد و این پروژه به درازا کشیده است.

تبرکی گفت: منطقه ویژه باید با تغییر در سطح تفاهم‌نامه نسبت به وضعیت روز مشکل اعتبار این پروژه را رفع کند.

وی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های تجارت در شهرستان کنگان تأکید کرد و ادامه داد: تجارت کنگان باید با تقویت زیرساخت‌های تجاری مانند اسکله و امکانات بندری نجات یابد چون اسکله در این شهر با حیات مردم گره خورده و وضعیت موجود نیز پاسخگوی نیازها نیست.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول