اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان روز چهارم از ثبت‌نام برای دریافت یارانه

یک‌هزار و 334 خانوار متقاضی دریافت یارانه در بخش مرکزی باشت ثبت‌نام کردند

تا پایان روز چهارم از ثبت‌نام برای دریافت یارانه قریب به یک‌هزار و 334 خانوار متقاضی دریافت یارانه در بخش مرکزی باشت ثبت‌نام کردند.

یک‌هزار و 334 خانوار متقاضی دریافت یارانه در بخش مرکزی باشت ثبت‌نام کردند

مهرداد انبازپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: با توجه به محدود بودن زمان برای ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه و گذشت چهار روز از ثبت‌نام یارانه قریب به هزار و 334 خانوار شهرستان باشت در حوزه بخش مرکزی این شهرستان نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

بخشدار مرکزی باشت تصریح کرد: بر اساس آمارهای دریافت شده از سوی نهادها و مراکز ثبت نام در شهرستان باشت از این تعداد 85 خانوار به اداره بهزیستی شهرستان، 151 خانوار به مددجویان کمیته امداد امام‌خمینی، 190 خانوار به پست‌بانک، 409 خانوار به دفاتر پیشخوان و قریب به 580 خانوار به سایر مراکز در سطح شهرستان برای ثبت‌نام اقدام کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به توسعه فناوری اطلاعات در مراکز، ادارات و حتی خانواده‌ها و گسترش مراکز اینترنتی در سطح شهرستان و همچنین ساده بودن سامانه ثبت‌نام برای دریافت متقاضیان یارانه بسیاری از افراد متقاضی در محل کار و یا خانه‌های خود اقدام به ثبت‌نام کرده لذا آمار ثبت‌نام اعلام شده تنها آماری است که از نهادها و مراکز ذکر شده دریافت شده ‌است.

انبازپور اذعان کرد: مراکز و نهادها همچنان به ثبت نام داوطلبان بدون هیچ‌گونه مشکلی پرداخته و کار ثبت‌نام افراد به سرعت انجام می‌گیرد.

بخشدار مرکزی باشت از عموم مردم خواست که با آگاهی از زمان ثبت نام خود جهت دریافت یارانه به‌موقع اقدام کنند و در صورتی‌که افراد بی‌سواد و یا ناآگاهی را می‌شناسند به آنها نیز اطلاع داده و در فرآیند ثبت‌نام به آنها کمک کنند.

انتهای پیام/82017/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول