اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان طارم خبر داد

فعالیت 40 مرکز خدماتی برای ثبت‌نام یارانه‌ها در طارم

فرماندار شهرستان طارم گفت: 40 مرکز خدماتی برای ثبت‌نام یارانه‌ها در شهرستان طارم فعالیت می‌کنند.

فعالیت 40 مرکز خدماتی برای ثبت‌نام یارانه‌ها در طارم

علی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرایط ثبت‌نام در سایت رفاهی برای یارانه‌ها عادی است و هیچ مشکلی در این زمینه در شهرستان طارم وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه 40 مرکز شامل دفاتر ict روستایی، کافی‌نت‌ها، دفاتر پیشخوان دولتی و ادارات مختلفی چون اداره بهزیستی شهرستان طارم و کمیته امداد امام خمینی برای نام‌نویسی یارانه‌ها فعالیت دارند، ادامه داد: در این راستا بخش‌های خصوصی نیز وارد عمل شده‌اند.

فرماندار شهرستان طارم با بیان اینکه شرایط در شهرستان طارم به گونه‌ای فراهم شده است که بیشتر روستاها به مکان‌های مشخص برای ثبت‌نام دسترسی دارند، عنوان کرد: در مجموع چهار اکیپ سیار برای ثبت‌نام در روستاهای صعب‌العبور فعال شده‌اند.

باقری با اشاره به اینکه اکیپ‌های سیار اداره کل پست فرم‌های ثبت‌نام یارانه‌ها را در روستاهای صعب‌العبور شهرستان طارم توزیع و تحویل می‌گیرند، ادامه داد: در حال حاضر روند نام‌نویسی در سایت رفاهی به خوبی پیش می‌رود.

این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال یادآور شد: شهرستان طارم از ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه گردشگری و کشاورزی برخوردار است که در این راستا و به منظور رونق این حوزه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.

انتهای پیام/73006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول