اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد خراسان شمالی انجام شد

ثبت‌نام از 5500 مددجوی کمیته امداد در طرح هدفمندی یارانه‌ها

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: بیش از 5 هزار و500 نفر از سرپرستان خانوار و متقاضیان دریافت یارانه نقدی که زیر پوشش این نهاد قرار دارند تاکنون ثبت‌نام شدند.

ثبت‌نام از 5500 مددجوی کمیته امداد در طرح هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی«امان الله حسین پور» با بیان اینکه هم اکنون 47 پایگاه در استان برای ثبت‌نام دریافت یارانه مددجویان در حال فعالیت هستند، افزود: این پایگاه‌ها مشتمل بر مدیریت‌ها و شعب کمیته امداد در سطح شهرستانها و ادارات، مراکز کاریابی و مراکز نیکوکاری است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در خصوص خانواده‌هایی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده و یا توانایی مراجعه به محل‌های ثبت‌نام را ندارند خاطر نشان کرد: مددکاران خانواده این نهاد با تماس و حضور به درب منازل این افراد، اطلاعات آنها را تجمیع و در سامانه ثبت‌نام می‌نماید.

حسین پور ادامه داد: همچنین مددکاران در مناطق محروم و صعب‌العبور استان، مسئولیت ثبت‌نام از افراد ناتوان که به هر دلیل امکان حضور در پایگاه‌های امداد را ندارد، عهده‌دار هستند.

وی گفت: کمیته امداد خراسان شمالی به محض اعلام سازمان هدفمندی یارانه مبنی بر امکان مراجعه مردم به دفاتر کمیته‌های امداد سراسرکشور برای اعلام نیاز و ثبت تقاضا برای بهره‌مندی از یارانه نقدی دولت و به منظور تسهیل و تسریع در امر ثبت‌نام از مردم به ویژه مددجویان زیر پوشش این نهاد، ستاد هدفمندی یارانه را فعال نمود و با بررسی‌های همه جانبه تمهیدات لازم جهت ثبت‌نام متقاضیان را انجام داد.

انتهای پیام/63002/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول