اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

اجرای بیش از 50 پروژه زیرساختی در برازجان

شهردار برازجان از اجرای بیش از 50 پروژه زیرساختی در برازجان خبر داد.

اجرای بیش از 50 پروژه زیرساختی در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، ماشاءالله احمدی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پل عابر پیاده محله میرزا آباد برازجان اظهار داشت: برازجان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد و تاکنون در سال جاری اقدامات زیربنایی خوبی انجام داده‌ایم.

وی از اجرای بیش از 50 پروژه زیرساختی در برازجان خبر داد و افزود: هم‌اکنون بیش از 50 پروژه مهم و زیرساختی در برازجان در دست اجراست که امیدوار هستیم به زودی تکمیل شود.

شهردار برازجان بیان داشت: یکی از وظایف مهم مدیریت شهری فراهم کردن زمینه تسهیل رفت و آمد شهروندان و تسهیل دسترسی آنان به نقاط مختلف شهر است.

وی ادامه داد: تبلیغات رسانه‌ای ما همان پروژه‌های عمرانی ما هستند که مردم در طول روز عموماً آنها را در سطح شهر مشاهده می کنند.

شهردار برازجان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط بخش‌های مختلف شهرداری افزود: در راس تمام برنامه‌های مدیریت شهری، تکریم کارکنان و پرداخت معوقات سال‌های گذشته پرسنل قرار دارد.

مدیر واحد زیباسازی شهرداری برازجان نیز با اشاره به تکمیل پروژه پل عابر پیاده  احداث شده بر روی دره کمال‌آباد گفت: این پل به طول 15 متر، ارتفاع شش متر و با هزینه‌ای معادل 200میلیون ریال در مدت یک ماه ساخته شده که محله میرزا آباد را به خیابان رودکی وصل می‌کند.

محمد عباسی اذعان داشت: کار خط کشی معابر سطح شهر شروع شده و به تدریج بیش از 10کیلومتر از خیابان‌های سطح شهر خط کشی می‌شوند.

وی افزود: پیچ خطرناک انتهای خیابان خضر، یکی از مسیرهای پرتردد و حادثه‌ساز بود که با نصب استوانه ایمنی از خطر تصادف به ویژه در شب کاسته خواهد شد.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول