اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار برازجان خبر داد

ورود 1.5 میلیون گردشگر نوروزی به برازجان

معاون شهردار برازجان از ورود 1.5 میلیون گردشگر نوروزی به برازجان خبر داد.

ورود 1.5 میلیون گردشگر نوروزی به برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالرسول استادزاده ظهر امروز در بازدید از اماکن اقامتی و گردشگری برازجان اظهار داشت: برازجان دارای جاذبه‌های گردشگری و توریستی بسیار زیادی است و همه ایام سال شاهد حضور میهمانان و گردشگران در این شهر هستیم.

وی افزود: در تعطیلات نوروز با توجه به تعطیلی ادارات و مدارس و با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوا در برازجان، میهمانان و گردشگران بیشتری وارد برازجان می‌شوند و از اماکن گردشگری بازدید می‌کنند.

معاون شهردار برازجان از ورود 1.5 میلیون گردشگر نوروزی به برازجان خبر داد و خاطرنشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون یک میلیون و 514 هزار گردشگر و میهمان نوروزی وارد برازجان شده و از مناطق دیدنی این شهر بازدید کرده‌اند.

استادزاده تصریح کرد: کیفیت خدمات ارائه شده به میهمانان نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و میهمانان از وضعیت موجود رضایت دارند.

وی یادآور شد: مواد شوینده و بهداشتی و سایر اقلام بهداشتی را در اختیار میهمانان و گردشگران نوروزی قرار داده‌ایم و تلاش می‌کنیم از نظر بهداشتی وضعیت مطلوبی داشته باشیم.

معاون شهردار برازجان گفت: فرماندار و اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی دشتستان همکاری خوبی با شهرداری و شورای اسلامی برازجان دارند و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/2452/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول