اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید خلیلی در برازجان با حضور باشکوه مردم

مراسم بزرگداشت شهید خلیلی در برازجان با حضور باشکوه مردم برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید خلیلی در برازجان با حضور باشکوه مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، امام جمعه برازجان صبح امروز در این آیین اظهار داشت: بدون تردید فریضه امربه معروف و نهی از منکر یکی از مهم‌ترین فرایض الهی است و باید نسبت به گسترش آن اهتمام ورزیم.

حجت‌الاسلام حسن مصلح افزود: مسئولان باید در راستای تقویت امر به معروف تلاش کنند و در واقع بی توجهی به امر به معروف و نهی از منکر باعث می‌شود که احساس مسئولیت عمومی و غیرت دینی در جامعه حالت بی‌تفاوتی پیدا کند.

امام جمعه برازجان ادامه داد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر عزم و اراده ملی برای بازداشتن انسان‌ها از منکرات و احیای خیرات و حسنات در جامعه است.

مصلح گفت: رسالت امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه است تنها وظیفه علما و دست‌اندرکاران این امر نیست.

امام جمعه برازجان یادآور شد: شهید علی خلیلی کشته امر به معروف و نهی از منکر است که در این راه برای احیای دین و مبارزه با منکر در جامعه جان خود را از دست داد و باید یاد و نام این شهید عظیم‌الشان گرامی داشته شود.

وی بیان کرد: در یک جامعه اسلامی صحیح نیست که وقتی یک طلبه‌ای بخواهد اقدام به امر به معروف کند و در مقابل منکر بایستد کشته شود.

مصلح گفت: ناموس شیعی ناموس همه ماست و شهید خلیلی نمی‌توانست در مقابل این گونه منکرات بی‌تفاوت باشد و در راه دفاع از ارزش‌ها و معنویات به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، مراسم یادبود و بزرگداشت شهید خلیلی شهید امر به معروف و نهی از منکر با حضور گسترده مردم و مسئولان در برازجان برگزار شد.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول