اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری برازجان خبر داد

فعالیت بزرگترین شهربازی استاندارد استان بوشهر در برازجان

معاون خدمات شهری شهرداری برازجان از فعالیت بزرگترین شهربازی استاندارد استان بوشهر در برازجان خبر داد.

فعالیت بزرگترین شهربازی استاندارد استان بوشهر در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بهزاد احمدی ظهر امروز در بازدید از اماکن اقامتی مهمانان نوروزی اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مسافران نوروزی ارائه کرده‌ایم.

معاون خدمات شهری شهرداری برازجان با بیان اینکه تنها شهربازی استاندارد استان بوشهر در برازجان است افزود: این شهربازی بزرگ‌ترین و تنها شهربازی استان بوشهر است که استانداردهای لازم ایزو را دارد.

وی با اشاره به نحوه خدمات ارایه شده برای تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد: هر شب برای مسافران و گردشگران در سینمای روباز پارک آزادی سه فیلم نمایش داده می‌شود و هر روز توزیع رایگان نان و رنگینک که غذای محلی منطقه است، در بین مسافرین انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه گردشگران سه نوبت در شبانه‌روز به صورت رایگان می‌توانند برای بازدید آثار باستانی برازجان و حومه بروند، افزود: این تور تا 15 فروردین ماه برقرار است و از کاخ بردک سیاه در درودگاه تا چرخاب و کاروانسرای مشیر الملک برازجان را پوشش می‌دهد.

احمدی ادامه داد: همچنین ایستگاه خوشنویسی در پارک آزادی برازجان دایر است که گردشگران و همشهریان جملات و مطالب مورد علاقه خود را گفته و استاد جهاندیده آن را نوشته و رایگان به آنان اهدا می‌شود.

وی ابراز داشت: ستاد استقبال نوروزی برازجان به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به مسافران خدمات می‌دهد و روزانه 80 نفر از پرسنل فقط نظافت و نگهداری محیط پارک‌ها را به عهده دارند.

احمدی ادامه داد: 12 پارک شهر برازجان قابلیت مسافرپذیری را دارند و کاملا فعال هستند و 22 پارک دیگر نیز این آمادگی را دارند که در صورت پخش مسافرین در محلات، خدمات‌دهی لازم را ارایه کنند.

وی از برقراری ایستگاه تاکسی خبر داد و افزود: راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی آب خنک و چای، اجرای فروشگاه بهاره و نمایشگاه کتاب در پارک آزادی نیز از دیگر خدمات شهرداری است.

احمدی بیان کرد: رسیدگی دایمی به وضعیت بهداشتی سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها نیز از دیگر اقدامات انجام شده شهرداری برازجان برای تعطیلات نوروزی است.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول