اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر:

انصراف از دریافت یارانه گامی موثر در اجرای سیاست کلان اقتصاد مقاومتی است

دبیر شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر گفت: انصراف از دریافت یارانه گامی موثر در اجرای سیاست کلان اقتصاد مقاومتی است.

انصراف از دریافت یارانه گامی موثر در اجرای سیاست کلان اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، شیخ محمد انزاری عصر امروز در جمع مردم و مسئولان نخل‌تقی اظهار داشت: همه مسئولان باید در راستای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان اهتمام ورزند و در این مسیر نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

امام جمعه اهل سنت نخل تقی با اشاره به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها افزود: انصراف افراد مرفه از یارانه نقدی نه تنها گام بزرگ ملت برای حمایت از دولت است بلکه رشد اقتصادی کشور را رقم می‌زند.

دبیر شورای روحانیت اهل سنت استان بوشهر خاطرنشان کرد: انصراف افراد پردرآمد جامعه از دریافت یارانه نقدی زمینه‌ای برای تحقق و عملیاتی شدن رشد و پیشرفت اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه فرهنگ انصراف داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی در جامعه نشانه‌ای از تشخیص و تعهدی منطقی است گفت: اشخاصی که دارای توانایی مالی بالایی هستند با این انصراف گامی موثر در اجرای سیاست کلان اقتصاد مقاومتی برمی‌دارند.

انزاری با تاکید بر ضرورت ثبت نام نکردن افراد توانمند و مرفه برای اجرای موفق فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها افزود: انصراف از یارانه زمینه‌های کاهش تورم در جامعه را فراهم می‌کند.

امام جمعه اهل سنت نخل تقی یادآور شد: انصراف از ثبت نام و نه گفتن به یارانه نقدی از سوی افراد غیرنیازمند، بهترین کمک به دولت برای یاری رساندن به افراد کم درآمد، بهبود شرایط اقتصاد کشور و تحقق عدالت اجتماعی و کمک به معیشت عمومی است.

انزاری گفت: مردم بارها نظام و انقلاب را در عرصه‌های گوناگون همراهی و یاری کرده‌اند و در اجرای مرحله دوم هدفمندکردن یارانه‌ها نیز دولت را همراهی می‌کنند.

وی افزود: با انصراف مردم از یارانه نقدی، دولت می‌تواند پول‌های برگشتی از این محل را صرف خدمات گسترده به آحاد جامعه به‌وی‍ژه بهداشت و درمان و سلامت مردم کند.

امام جمعه اهل سنت نخل تقی اظهار کرد: بخشی از منابع حاصل از این اقدام که در بخش تولید، اشتغال، سلامت و زیرساخت‌های کشور جاری می‌شود سبب رشد اقتصادی و کاهش تورم می‌شود و در نهایت فایده این عمل به جامعه باز می‌گردد.

وی گفت: طرح هدفمندی یارانه‌ها گامی بلند به سوی تحقق عدالت اجتماعی بوده که یکی از اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول