اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز:

کرایه تاکسی‌ها تا اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها افزایش نمی‌یابد

سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز طی اطلاعیه‌ای هرگونه افزایش در نرخ کرایه تاکسی ها را تکذیب کرد.

کرایه تاکسی‌ها تا اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها افزایش نمی‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به حساسیت‌های شهروندان در مورد افزایش کرایه خدمات تاکسی‌ها در سطح شهر تبریز تاکنون هیچگونه افزایشی در این خصوص انجام نگرفته است و پس از اجرای مرحله دوم طرح هدفمندسازی یارانه‌ها تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: دریافت هرگونه کرایه بیش از نرخ سال 92 توسط تاکسی‌داران غیرقانونی بوده و با متخلفان قاطعانه برخورد خواهد شد بنابراین ضمن دعوت از رانندگان زحمتکش و محترم تاکسی برای رعایت کرایه‌های مصوب سال 92 به اطلاع آنان نیز می رساند سازمان پیگیر افزایش قانونی نرخ کرایه‌ها بوده و در صورت تصویب و ابلاغ اطلاع‌رسانی می‌شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: سازمان تاکسی‌رانی بر اساس وظیفه ذاتی خود در خصوص نظارت و کنترل عملکرد تاکسی‌ها اقدام می‌نماید ولی با توجه به وسعت و جمعیت شهر عملا رصد نمودن کرایه‌های دریافتی تاکسیرانان از مسافرین با مشکلاتی روبروست و برای جلوگیری از هرگونه تخلف نیاز به مشارکت و همکاری تمامی شهروندان دارد.

این سازمان از همشهریان تبریزی خواسته است در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه در اسرع وقت و به صورت 24 ساعته گزارشات خود را با شماره تلفن 4776636 در میان بگذارند.

بر اساس این گزارش در بیشتر مسیرها همانند سال‌های گذشته اغلب رانندگان تاکسی به افزایش قیمت‌ها اقدام کرده‌اند و مردم بیم دارند قیمت‌ها برای بار دوم بعد از هدفمندی نیز افزایش یابد.

انتهای پیام/60001/ت/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول