اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه خبر داد

مراجعه بیش از 1000 مددجو کرمانشاهی متقاضی دریافت یارانه

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از مراجعه بیش از یک هزار مددجوی متقاضی دریافت یارانه به دفاتر کمیته امداد خبر داد.

مراجعه بیش از 1000 مددجو کرمانشاهی متقاضی دریافت یارانه

سیامک پاکرو امروز در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه از مراجعه بیش از یک هزار مددجو در استان کرمانشاه به دفاتر کمیته امداد به‌منظور ثبت‌نام در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها طی سه روز نخست اجرای این طرح خبر داد.

پاکرو با بیان اینکه 22 دفتر کمیته امداد و 14 مرکز نیکوکاری در استان کرمانشاه آماده ثبت‌نام از مددجویان متقاضی دریافت یارانه در روزهای باقی‌مانده است، گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در دو شیفت صبح و عصر به ثبت نام از مراجعان متقاضی دریافت یارانه می‌پردازند.

وی افزود: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی می‌توانند در منازل و یا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان، پلیس+10 و کافی‌نت‌ها در سایت هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند.

پاکرو با اشاره به اینکه امدادگران کمیته امداد در سایر روزهای باقی‌مانده برای ثبت‌نام از مددجویان آمادگی لازم را دارند، بیان داشت: تمامی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها با توجه به قرار گرفتن در دهک‌های پایین درآمدی ثبت‌نام می‌کنند.

*پرداخت هشت میلیارد ریال شهریه تحصیلی به مددجویان کرمانشاهی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه از پرداخت هشت میلیارد ریال شهریه به دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان کرمانشاه طی سال تحصیلی 92-93 خبر داد.

پاکرو با بیان اینکه این شهریه به‌منظور دو ترم تحصیلی دانشجویان مددجو پرداخت شده، افزود: بیش از سه هزار دانشجو و طلبه مددجو در استان کرمانشاه از شهریه و کمک هزینه تحصیلی برخوردار شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شهریه دانش‌جویان مراکز و دانشگاه ها غیردولتی به‌صورت کامل پرداخت شده و دانشجویان دانشگاه‌های دولتی نیز از کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند شده‌اند.

به گفته این مسئول، طی سال 92 بیش از دو میلیارد و 500 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان و طلاب مددجو کرمانشاهی اعطا شده و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان در سرفصل‌های اعزام به اردوها، تامین لوازم فرهنگی و ... صرف شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه تصریح کرد: کمیته امداد به‌منظور ارتقای سطح آموزشی و فرهنگی مددجویان و طلاب مددجو شهریه و کمک هزینه تحصیلی پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/2700/ق30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول