اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قوچان:

ثبت‌نام یارانه‌ها در قوچان با آرامش در حال انجام است

فرماندار قوچان گفت: ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان قوچان به دلیل برنامه‌ریزی و تلاش در کمیته‌های مختلف با یک شیب ملایم و آرامش در حال انجام است.

ثبت‌نام یارانه‌ها در قوچان با آرامش در حال انجام است

علیرضا قامتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار داشت: دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها همت گمارده و با نگاه بر این موضوع که مردم محور بوده و برای دولت تصمیم بگیرند نه دولت برای مردم کار ثبت‌نام را آغاز کرده است.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در شهرستان قوچان برای برنامه‌ریزی و تلاش در کمیته‌های مختلف با یک شیب ملایم و آرامش در حال انجام است.

رئیس شورای اداری قوچان گفت: با اطلاع‌رسانی مناسب و دقیق صورت گرفته توسط رسانه‌ها مردم، مسئولان را در ثبت‌نام همراهی کرده‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علت خلوتی بسیاری از کافی‌نت‌ها و دفاتر خدماتی پیشخوان دولت در قوچان چیست، بیان کرد: کار ثبت‌نام در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها در قوچان قبل از آغاز سال جدید با شناسایی مراکز ثبت‌نام در شهر و روستا انجام و نشست‌هایی در این زمینه برگزار شد.

قامتی ادامه داد: در سال جاری نیز در اولین روز بازگشایی ادارات این موضوع دنبال شده و کارها با تشکیل کمیته‌های نظارتی و بازدیدی، به‌گونه‌ای تقسیم شد که هیچگونه مشکلی به وجود نیاید.

وی عنوان کرد: بستر کار در شهرستان قوچان فراهم شده و کار ثبت‌نام با ملایمت در حال انجام است.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول