اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز انجام شد

افتتاح نخستین نمایشگاه آموزشی تخصصی پیشگیری از اعتیاد در پارس جنوبی

نخستین نمایشگاه آموزشی تخصصی پیشگیری از اعتیاد در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی افتتاح شد.

افتتاح نخستین نمایشگاه آموزشی تخصصی پیشگیری از اعتیاد در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، عصر امروز نخستین نمایشگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد در پالایشگاه پنجم پارس جنوبی افتتاح شد.

مدیر پالایشگاه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تشکر از حضور مسئولین و کارکنان در این نمایشگاه اظهار داشت: امروزه استفاده از روش‌های سنتی و ساده برای مقابله با اعتیاد قابل قبول نیست.

وی افزود: بالا بردن سطح آگاهی جامعه و اطلاع‌رسانی و شفاف سازی تنها راه مقابله با این معضل گسترده در جامعه است و وظیفه ما اطلاع‌رسانی به همکاران و خانواده‌ها است.

اسماعیل تازش مسئول حراست پالایشگاه و مجری نمایشگاه نیز در حاشیه این نمایشگاه گفت: تلاش کردیم تا این نمایشگاه به صورت جامع برگزار شود و مورد استقبال همکاران قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعتیاد به هر شکلی بد و مذموم است ابراز داشت: باید همه با هم تلاش کنیم تا این معضل خانمانسوز را از سطح پالایشگاه، مجتمع و جامعه دفع کنیم.

طاهره بنکی مشاور و کارشناس نمایشگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد نیز با اشاره به پربار بودن نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با کار کارشناسی ایجاد شده و در صورت مطالعه اطلاعات موجود در نمایشگاه اعم از بنر، تصاویر، بروشور و کتاب، افراد می‌توانند آگاهی کاملی از این نمایشگاه دریافت کنند.

وی اظهار داشت: مشکلات کاری مانند استرس، افسردگی، دوری از خانواده، اضطراب و مشکلات جسمی و نبود امکانات تفریحی و مرخصی از عوامل سوء مصرف مواد مخدر یا وابستگی به مواد هستند.

بنکی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به همت کارگروه سلامت پالایشگاه پنجم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شده بیان کرد: علاقمندان می‌توانند از امروز به مدت 9 روز همه روزه صبح و عصر از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول