اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد در 177 مدرسه کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد در 177 مدرسه در سطح استان طی سال گذشته خبر داد.

ارائه آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد در 177 مدرسه کردستان

سالار عرفانی‌نسب در حاشیه نخستین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در سال 93 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: آموزش و پرورش بر اساس رسالت و ماهیتی که کار آموزش‌ در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارد طرح‌ها و آموزش‌های مختلف را در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی، این آموزش‌ها در سه سطح آموزش به دانش‌آموزان، اولیا و پرسنل طی سال گذشته در قالب طرح‌های مختلف ارائه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در مجموع در سال گذشته 6 طرح در حوزه پیشگیری از اعتیاد که شامل 6 طرح در حوزه دانش‌آموزی، 2 طرح برای اولیا و 2 طرح نیز برای پرسنل و همکاران اجرا و آموزش‌های مختلف با حضور افراد اهل فن ارائه شده است.

عرفانی‌نسب خاطرنشان کرد: بیش از 17 هزار و 850 نفر از اولیا و 4 هزار و 80 نفر از پرسنل و همکاران زیرپوشش این آموزش‌های قرار گرفته‌اند.

وی در پایان با بیان اینکه آموزش‌های پیشگیرانه در 177 مدرسه برای دانش‌آموزان برگزار شده است، بیان داشت: این آموزش‌ها در قالب طرح‌هایی شامل طرح مدارس عاری از خطر، طرح مهارت مقابله‌ای، طرح مدرسه مراقب اجتماع‌محور، طرح آموزش مهارت‌های مراقبت از خود، طرح ملاحظات آموزش روانی ویژه دانش‌آموزان در معرض خطر و جشنواره‌ دانش‌آموزان و جوان سالم زیرپوشش آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/79002/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول