اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

ترویج بدحجابی و اعتیاد در جامعه تهاجم خاموش دشمنان است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ترویج بدحجابی و اعتیاد در جامعه تهاجم خاموش دشمنان است و باید در این زمینه بیشتر مراقب بود.

ترویج بدحجابی و اعتیاد در جامعه تهاجم خاموش دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی پیش از ظهر امروز در جمع شماری از کارکنان و مسئولان سپاه استان سمنان با بیان اینکه ترویج بدحجابی و اعتیاد در جامعه تهاجم خاموش دشمن است، اظهار داشت: نباید با بی‌خبری و غفلت اجازه ورود و نفوذ فرهنگ منحط غرب را دهیم و راهکار آن ترویج فرهنگ اسلام در جامعه است.

استادحسینی تصریح کرد: دشمنان خارجی که بر اریکه قدرت تکیه زده‌اند، دشمنی‌شان بر همگان با فرهنگ اصیل و ناب ملت ایران آشکار است.

وی تصریح کرد: آنچه امروز متأسفانه با آن مواجهیم، بی‌توجهی و بی‌تفاوتی عده‌ای از متولیان امر فرهنگ است که به وضوح از هنرپیشه‌های طاغوتی و آنان که تکلیفشان با این نظام معلوم است، تکریم می‏‌کنند.

شهدا مدافع سه اصل انقلاب، اسلام و ولایت بودند

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به نامگذاری سال عنوان کرد: تأکید مقام معظم رهبری بر دو مسئله اقتصاد و فرهنگ نشان از اهمیت این دو موضوع و تأکید بر در معرض خطر بودن فرهنگ در برهه کنونی است.

استادحسینی با بیان اینکه امروز همان فرهنگی که روزی شهدا و رزمندگان اسلام برای آن جان دادند مورد تهاجم قرار گرفته است، گفت: شهدا مدافع سه اصل انقلاب، اسلام و ولایت بودند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: ما نیز باید هم‌چون آنها به دفاع از این سه اصل مهم که نیاز جامعه است، برخیزیم.

بصیرت، ‌دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری؛ رموز موفقیت در برهه کنونی

استادحسینی بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایت‌مداری را رموز موفقیت در تمام زمان‌ها عنوان کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: شناخت ترفندهای دشمنان، افزایش بصیرت و آگاهی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را باید در دستور کار خویش قرار دهیم.

وی گفت: انجام مسئولیت‌ها به نحو احسن در هر لباس و جایگاهی راهکاری مناسب در راستای مدیریت جهادی است.

انتهای پیام/2249/ک30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول