اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برتری اوقاف بهمئی و گچساران در اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» و «یاس نبوی»

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی ارزیابی صورت گرفته ادارات اوقاف بهمئی و گچساران در اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری و یاس نبوی برتر شدند.

برتری اوقاف بهمئی و گچساران در اجرای طرح نوروزی «آرامش بهاری» و «یاس نبوی»

رامین چرومی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، به برنامه‌های اجرایی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح «آرامش بهاری» از 28 اسفند تا 15 فروردین در آستان 35 امامزاده و بقاع متبرکه استان اجرا شد استقبال از طرح رضایت‌بخش بود.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سوگواره «یاس نبوی» در ایام نوروز در سطح بقاع متبرکه استان برگزار شد، گفت: بقاع متبرکه استان در سالروز دخت نبی مکرم اسلام غرق در عزا و ماتم شد که توزیع کتابچه‌های یاس نبوی، عزاداری، برگزاری دعا و مدیحه‌سرایی از برنامه‌های اجرایی اوقاف در این روز بود.

وی ادامه داد: ادارات و نمایندگی‌های اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز با اجرای برنامه‌های متنوع در طرح نوروزی «آرامش بهاری» و «یاس نبوی» میزبان خیل عظیم زائران مسافران و گردشگران در سطح بقاع متبرکه استان بودند.

این مسئول بیان کرد: طی ارزیابی صورت گرفته و به ترتیب اوقاف و امور خیریه بهمئی و گچساران ادارات برتر در اجرای برنامه‌های طرح نوروزی «آرامش بهاری» و «یاس نبوی» شدند که مجموعه اوقاف استان به نوبه خود از این دو اداره در سطح شهرستان تقدیر و تشکر می‌کند.

چرومی اهم برنامه‌های اجرایی اوقاف در نوروز 93 را راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت در بقاع، برپایی محافل دعای توسل، کمیل و ندبه در ایام تعطیلات نوروزی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اجرای مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع آرامش بهاری، و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی در آستان مقدس امامزادگان استان عنوان کرد.

وی برپایی خیمه‌ها و غرفه‌های پاسخگویی به مسائل شرعی، نشست‌های دینی، مشاوره برای خانواده‌ها، جوانان و نوجوانان، کودکان با عنوان «قرآن بخوان، جایزه بگیر»، نقاشی «همه واقف باشیم» و نمایشگاه آرامش بهاری با ارائه محصولات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری اوقاف استان در سطح بقاع متبرک استان عنوان کرد.

این مسئول همچنین راهنمایی و هدایت صحیح مسافران، گردشگران و زائران نوروزی بقاع متبرکه از طریق بروشور، نقشه و راهنمای زائر، اطلاع‌رسانی مستمر از فعالیت‌ها و برنامه‌های بقاع متبرکه در رسانه‌ها به ویژه شبکه استانی دنا و برگزاری مسابقه پیامکی از طریق رادیو را از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح آرامش بهاری بیان کرد.

مسئول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از همکاری خوب رسانه‌ها به‌خصوص خبرگزاری‌ها در خصوص پوشش خبری کامل برنامه‌های طرح «آرامش بهاری» و «یاس نبوی» تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم اصحاب رسانه در تمامی عرصه‌ها یاریگر اوقاف باشند.

چرومی با تاکید بر اینکه ادارات اوقاف بهمئی و گچساران ادارات برتر طرح‌های نوروزی استان شدند، گفت: با توجه به اینکه ادارات دیگر شهرستان‌ها نیز برنامه‌های خوبی را اجرا کردند امید می‌رود در سال‌های آینده نیز برتر شناخته شوند.

انتهای پیام/82011/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول