اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه:

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه یزد قابل تقدیر است

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اقدامات انجام شده طرح آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه استان یزد قابل تقدیر و با برنامه‌ریزی منسجم و رضایتمندی مردم مواجه شده است.

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه یزد قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسن ربیعی در حاشیه سفر یک روزه خود به استان یزد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه استان یزد با برنامه‌ریزی منسجم اقدامات بسیار خوبی را در 51 امامزاده و 17 خیمه معرفت انجام داده که با رضایتمندی و استقبال مسافران نوروزی و زائران مواجه شده است.

وی ادامه داد: در بازدیدهایی که انجام شد، به ویژه در خیمه‌های معرفت، بخش‌های مختلفی ایجاد شده و تعداد 100 مبلغ نیز در طرح آرامش بهاری استان یزد همکاری کردند.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه سراسر کشور از 29 اسفند ماه سال 92 آغاز شد و تا 14 فروردین ماه جاری ادامه یافت و هدف از اجرای آن، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی کشور، تقویت باورهای دینی و ارتقای سطح معرفتی زائران و مسافران نوروزی است.

ربیعی اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، طرح آرامش بهاری امسال برای چهارمین سال در امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در مورد برنامه‌های آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان یزد گفت: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال نو، عطرافشانی و گلباران قبور شهدا در امامزادگان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی، مسابقات قرآنی، توزیع بسته‌های فرهنگی، نصب پوستر و بنرهای قرآنی، برگزاری ادعیه و نماز جماعت، برپایی سفره‌های قرآنی، قرائت زیارت آل یاسین، پخش پیام مقام معظم رهبری، نمایشگاه آرامش بهاری از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در طرح آرامش بهاری به اجرا درآمد.

حجت‌الاسلام غلامرضا عادل عنوان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه نیز مراسم‌های ویژه‌ای برگزار شد که سوگواره یاس نبوی از جمله آنها بود.

انتهای پیام/2464/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول