اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک خبر داد

بستکی‌ها پیشقدم در تحقق اهداف اقتصادی دولت

فرماندار بستک از پیشقدم بودن بستکی‌ها در تحقق اهداف اقتصادی دولت خبر داد.

بستکی‌ها پیشقدم در تحقق اهداف اقتصادی دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک،‌ محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در جمع مردم شهرستان در محل مسجد جامع بستک اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده، عزم و اراده جمعی و ملی مردم در زمینه اجرای مطلوب مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها، همراهی با دولت تدبیر و امید در بهبود شرایط اقتصادی کشور و رفع مشکلات و کمبودهای موجود، اهمیت ویژه و قابل توجهی دارد.

وی با بیان این که تصمیم دولت توزیع هدفمند یارانه است، اظهار داشت: سیاست دولت این است که درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها برای حل مشکلات اساسی جامعه استفاده شود و قطعا کسانی که داوطلبانه از دریافت یارانه نقدی انصراف می‌دهند دست دولت را در این خصوص باز می‌گذارند.

فرماندار شهرستان بستک با بیان این که قطعاً مردم مثل همیشه دولت را در تحقق اهداف خود یاری خواهند کرد، خاطرنشان کرد: کسانی که از دریافت یارانه انصراف می‌دهند شریک دولت در پروژه عمران و آبادانی کشور، کنترل تورم، ایجاد اشتغال، مبارزه با مفاسد اقتصادی، بهبود وضع سلامت و درمان و رسیدگی به امور فقرا و محرومان هستند.

مشتاق زاده با تشکر از همه خانوارهایی که از دریافت یارانه انصراف داده اند، عنوان کرد: این تصمیم حکایت از دغدغه مردم برای آبادانی و توسعه کشور دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند ثبت نام خانوارهای مشمول برای دریافت یارانه عنوان کرد: تاکنون وجود مشکل خاصی در انجام این فرآیند در شهرستان گزارش نشده است.

فرماندار بستک با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای ثبت‌نام خانوارها در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، گفت: همه مسئولان امر آمادگی کامل دارند تا آخرین نفر خانوارهای متقاضی را ثبت‌نام کنند و خانوارهای شهرستان نباید در این خصوص هیچ‌گونه نگرانی داشته باشند.

انتهای پیام/88006/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول