اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابلسر:

مشکلی در ثبت‌نام یارانه بابلسر گزارش نشده است

فرماندار بابلسر گفت: تاکنون مشکلی در جهت ثبت‌نام از متقاضیان یارانه گزارش نشده است.

مشکلی در ثبت‌نام یارانه بابلسر گزارش نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سیدکریم سجادی بعد از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات فرمانداری بابلسر اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز شاهد مشکلاتی بودیم که لازم است مسئولان شهرستان با برنامه‌ریزی درست برای رفع آن اقدام کنند تا شاهد تکرار آن در ایام تابستان نباشیم.

وی مشکل تامین آب شرب شهرستان را یکی از معضلات اصلی شهرستان در ایام تعطیلات برشمرد و افزود: مشکل کمبود آب به حدی شدید بود که مجبور شدیم برخی مناطق را با تانکر آبرسانی کنیم.

سجادی به مشکلات ترافیکی سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از مصوبات شورای ترافیک شهرستان اجرایی نشده است که لازم است برای اجرای آن تدابیر جدی اتخاذ شود.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه یکی از عوامل ترافیکی سطح شهرستان مسیر بابلسر به فریدونکنار است که به دلیل وجود فروشگاه‌های متعدد در حریم جاده از حجم ترافیکی بالایی برخوردار است، اذعان داشت: ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم جاده‌ها موجب افزایش ترافیک می‌شود که لازم است مسئولان ذیربط از ساخت‌وساز غیرمجاز و غیر اصولی در حریم جاده‌ها به ویژه در جاده بابلسر به فریدونکنار جلوگیری کنند.

وی در ادامه رسیدگی و رفع مشکلات مردم را از جمله وظایف مسئولان دانست و گفت: در کشور ما برای هر مشکلی راه حلی در نظر گرفته شده است که لازم است مدیران با رعایت قوانین به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

سجادی با اعلام اینکه با تدابیر اتخاذ شده و هوشیاری مسئولان داخل کشور تاکنون مشکلی در بحث ثبت‌نام از متقاضیان یارانه در سطح شهرستان نداشتیم، عنوان کرد: بخشداران از حوزه‌ها و روستاهای مختلف بازدید کنند تا از تمامی افراد متقاضی ثبت‌نام شود.

انتهای پیام/86010/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول