اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

جمعی از اساتید علوم پزشکی مشهد یارانه خود را اهدا کردند

جمعی از اساتید علوم پزشکی مشهد طی بیانیه‌ای یارانه نقدی خود را برای توسعه بهداشت و درمان اهدا کردند.

جمعی از اساتید علوم پزشکی مشهد یارانه خود را اهدا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، این اقدام ملی جامعه پزشکی خراسان‌رضوی همزمان با آغاز نام‌نویسی مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها در کشور و در راستای تحقق سیاست‌های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری و همکاری با دولت تدبیر و امید صورت گرفته است.

هیئت رئیسه دانشگاه علوم ‌پزشکی مشهد به عنوان یکی از دانشگاه‌های مادر و تیپ یک کشور با اشاره به این‌که «در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مقرر شده است بخش قابل توجهی از منابع حاصل از انصراف افراد بی‌نیاز از دریافت یارانه نقدی در اختیار بخش بهداشت و درمان قرار گیرد»، از همه اساتید و کسانی که از تمکن مالی برخوردارند، خواست: به منظور فرهنگ‌سازی و حمایت هر چه بیشتر از دولت، زمینه را برای ارتقای نظام سلامت، گسترش بیمه‌های اجتماعی، توسعه رفاه اجتماعی در بخش بهداشت، درمان، آموزش، اشتغال، تولید، توسعه حمل‌ونقل عمومی و ... فراهم کنند.

در این بیانیه آمده است: انصراف از دریافت یارانه نقدی در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است و به توصیه برخی از مراجع عظام تقلید در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند جامعه و با هدف پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای دولت انجام شده است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول