اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان خبر داد

ثبت‌نام یک‌هزار و 800 خانوار کمیته امداد لرستان برای گرفتن یارانه

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان گفت: تاکنون بیش از یک‌هزار و 800 خانوار لرستانی جهت دریافت یارانه نقدی از طریق کمیته امداد استان لرستان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام یک‌هزار و 800 خانوار کمیته امداد لرستان برای گرفتن یارانه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی‌الله منتظری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: کار ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی از 20 فروردین ماه شروع شده است و تاکنون بیش از یک هزار و 800 خانوار تحت پوشش این نهاد از طریق کمیته امداد شهرستان‌های محل سکونت خود ثبت‌نام کرده‌اند.

منتظری با اشاره به اینکه تعداد 18 اداره در سطح استان کار ثبت‌نام از متقاضیان را انجام می‌دهند، افزود: روند ثبت‌نام بدون هیچ‌گونه مشکلی در سطح استان در حال انجام است.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان با تاکید بر اینکه کار ثبت‌نام تا روز 29 فروردین ماه ادامه دارد، از تمام مددجویانی که در محل سکونت خود به اینترنت دسترسی دارد، تقاضا می‌شود، در محل سکونت خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و تمام کسانی که به دلیلی در روز معین ثبت‌نام خود موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، در روزهای 30 و 31 فروردین ماه می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

منتظری در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در برخی از شهرستان‌ها کار ثبت‌نام تا نیمه شب ادامه داشته است.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول