اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد زکات کمیته امداد کرمان عنوان کرد

احداث و بازسازی 367‌‌ ‌پروژه عمرانی از محل درآمد زکات در‌ کرمان

مسئول ستاد زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: طی سال گذشته از محل درآمد زکات، 367‌‌ ‌پروژه عمرانی در استان کرمان احداث و بازسازی شد‌.

احداث و بازسازی 367‌‌ ‌پروژه عمرانی از محل درآمد زکات در‌ کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام مصطفی طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی سال گذشته 66 میلیارد و 874 میلیون و 625 هزار ‌ریال زکات واجب و مستحبی در استان کرمان جمع‌آوری شده است.

وی بیان داشت: از این میزان زکات جمع‌آوری شده مبلغ 29 میلیارد و 819 میلیون و 723 هزار ریال زکات واجب و 37 میلیارد و 54 میلیون و 901 هزار و 860 ریال زکات مستحبی بوده است.

طاهری عنوان کرد: بخشی از زکات جمع‌آوری شده صرف امور محرومان و نیازمندان از جمله هزینه‌های درمان، تحصیل، مسکن و جهیزیه نیازمندان شده است.

مسئول ستاد زکات کمیته امداد کرمان گفت: بخشی از زکات جمع‌آوری شده نیز برای ساخت پروژه‌های عمرانی از جمله مسجد، فاطمیه، خانه‌‌ عالم و کتابخانه هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته از محل درآمد زکات‌‌ 80 پروژه عمرانی در استان احداث و 287 پروژه نیز مرمت و بازسازی شد‌.

طاهری با اشاره به اینکه زکات جمع‌آوری شده در سال گذشته نسبت به سال 91 رشد دو برابری داشته است، ابراز داشت: بیشترین میزان زکات واجب و مستحبی به ترتیب در شهرستان‌های بم و سیرجان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/80017/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول