اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی خبر داد

پرداخت 353 میلیون ریال زکات توسط کشاورزان شهرستان دشتی

مدیر کمیته امداد دشتی از پرداخت 353 میلیون و 995 هزار ریال زکات از سوی کشاورزان دشتی خبر داد.

پرداخت 353 میلیون ریال زکات توسط کشاورزان شهرستان دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی احمد رضا بحرینی صبح امروز در نخستین جلسه احیای زکات این شهرستان که همزمان با فصل برداشت محصول گندم در استان بوشهر در محل دفتر امام جمعه خورموج تشکیل شد، اظهار داشت: در سال گذشته درآمد شهرستان دشتی از محل جمع‌آوری زکات 353 میلیون و 995 هزار ریال بوده که توسط کشاورزان شهرستان دشتی پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا زکات پرداخت شود و چنانچه همه زکات پرداخت کنند مسلمان فقیری در جامعه اسلامی یافت نمی‌شود.

امام جمعه خورموج نیز ضمن بیان احادیث و روایاتی در مورد پرداخت زکات افزود: با توجه به بارندگی‌های سال گذشته و وفور نعمت‌های خداوند باید شکر نعمت‌ها را به‌جا آورد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح تاکید کرد: کشاورزان زکات مال خود را پرداخت کنند و مبلغان و دست‌اندرکاران  تلاش بیشتری در فرهنگ‌سازی پرداخت زکات داشته باشند.

فرماندار دشتی نیز در این جلسه یادآور شد: امسال که به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده باید در زمینه پرداخت زکات فرهنگ‌سازی لازم توسط مبلغین و سازمان‌ها صورت گیرد.

سیدعلی هاشمی افزود: آموزش و پرورش در مدارس و دانشگاه‌ها می‌توانند نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

وی گفت: تیم‌های فرهنگی متشکل از روحانیون با همکاری دهیاران و شوراهای روستا با کشاورزان دیدار چهره به چهره داشته باشند و دراین زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

انتهای پیام/66001/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول