اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه رئیسی:

ابلاغ سیاست‌های نظام سلامت از سوی رهبری نقطه عطفی در سلامت کشور است

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: ابلاغ سیاست‌های نظام سلامت از سوی مقام معظم‌ رهبری نقطه عطفی در سلامت کشور است.

ابلاغ سیاست‌های نظام سلامت از سوی رهبری نقطه عطفی در سلامت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر از همه مردم خواست تقوای الهی را یک اصل در زندگی و رفتار خود قرار دهند.

وی در خطبه نخست در خصوص حقوق همسران در مقابل یکدیگر گفت: وظایفی که زن و شوهر نسبت به هم‌ دارند وظایفی است که خداوند متعال برای انسان‌ها تعیین کرده و از مهمترین و اساسی‌ترین وظایف زن اطاعت از شوهر است.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: اولین اصلی که باعث پویایی و تحکیم خانواده می‌شود اصل تقدیر و تشکر کردن از یکدیگر است و  تقدیر و تشکر همسران از یکدیگر باعث دلبستگی و دلگرمی زن و شوهر و  فرزندان نسبت به هم می‌شود.

صلواتی گفت: هم مرد و هم زن به تشکر نیاز دارند چراکه کار در خانه بسیار دشوار بوده بنابراین مرد باید زبان و رفتارش آمیخته به تشکر و سپاس از زن باشد.

وی افزود: مومن باید در زندگی میانه رو باشد در مسائل اقتصادی خانواده در مسائل ‌رفت ‌و آمدها و در مسائل خاص خانوادگی باید رعایت اعتدال کرده اگر حریم‌ها رعایت نشود اعتدال نادیده گرفته می‌شود.

صلواتی افزود: در هفته گذشته شاهد ابلاغ سیاست‌های نظام سلامت از سوی مقام معظم‌ رهبری بودیم و ابلاغ این سیاست‌ها یک نقطه عطفی در سلامت کشور است.

امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: این سیاست‌ها در برگیرنده تمام آرمان‌ها و اهداف محقق شده و نشده نظام سلامت کشور است.

وی خاطرنشان کرد: ساختار علمی و مدیریت جهادی 2 بال پرواز سیاست‌های کلی نظام‌ سلامت است و با ابلاغ این سیاست امید به بخش بهداشت و درمان کشور وارد شد.

انتهای پیام/2571/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول