اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مسئول آموزش دانشگاه علوم پزشکی قزوین مطرح کرد

شرکت دانش‌آموزان قزوینی در مسابقه «سلامت» رئیس‌جمهور

مسئول آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دانش‌آموزان استان آماده پاسخ دادن به پرسش سلامت رئیس‌جمهور باشند.

شرکت دانش‌آموزان قزوینی در مسابقه «سلامت» رئیس‌جمهور

ژیلا هنرپیشه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به انتشار فراخوان نخستین مسابقه سراسری سؤال رئیس‌جمهور برای دانش‌آموزان کشور اظهار کرد: این مسابقه به مناسبت هفته سلامت برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان استان قزوین نیز آماده باشند تا همراه با دانش‌آموزان دیگر استان‌ها، به پرسش رئیس‌جمهور با عنوان «چه کار کنیم تا بدن ما سالم بماند و بتواند مقاومت کند؟» پاسخ دهند.

مسئول آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: مهلت ارسال پاسخ دانش‌آموزان از 23 فروردین ماه تا 23 اردیبهشت ماه سال جاری است و از بین پاسخ‌های ارسالی، به 100 تن از دانش‌آموزان هر مقطع تحصیلی که پاسخ‌های برتر را ارسال کرده باشند، هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

هنرپیشه تصریح کرد: پوسترهای فراخوان مسابقه سئوال رئیس‌جمهور، به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شده است تا در مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه دولتی و غیردولتی نصب شود.

مسئول آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: پوسترهای یاد شده به شبکه‌های بهداشتی درمانی نیز ارسال شده است تا در این مکان‌ها و دیگر اماکن پرتردد دانش‌آموزان در معرض دید قرار گیرد.

انتهای پیام/77011/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول