اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته سلامت

مسابقه فرهنگی سلامت در شاهرود برگزار می‌شود

مسئول بهداری سپاه شهرستان شاهرود گفت: در گرامیداشت هفته سلامت، مسابقه فرهنگی سلامت در شاهرود برگزار می‌شود.

مسابقه فرهنگی سلامت در شاهرود برگزار می‌شود

جواد رضوانی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به برنامه‌‏های این هفته در سپاه شاهرود بیان کرد: در ابتدای این هفته، با همکاری کارکنان کادر و وظیفه محیط سپاه ناحیه شاهرود از وجود زباله و نخاله‏‌های مختلف پاکسازی و زیباسازی شد.

وی خاطرنشان کرد: انجام تست BMI (قد، وزن، فشار و قند خون) از همه کارکنان انجام خواهد شد و کارکنان رسمی و بسیجی و وظیفه برای اهدای خون به سازمان انتقال خون شاهرود مراجعه خواهند کرد.

رضوانی با بیان اینکه فضای ناحیه با بنر و پوسترهایی در خصوص موضوع سلامت فضاسازی شده است، بیان کرد: سرکشی از مصدومان وظیفه و رسمی و سرکشی از خانواده‏‌های شهدا بسیج جامعه پزشکی از دیگر برنامه‏‌های این هفته در سپاه شاهرود است.

مسئول بهداری سپاه شهرستان شاهرود اظهار کرد: اهدای بسته فرهنگی سلامت به خانواده کارکنان و برگزاری مسابقه فرهنگی هفته سلامت در بین خانواده کارکنان از دیگر برنامه‏‌های اجرایی در این هفته است.

وی تصریح کرد: در پایان این هفته نیز همایش پیاده‏‌روی خانوادگی در منطقه قطری شاهرود برای خانواده کارکنان پیش‌‏بینی شده است که اجرا خواهد شد.

رضوانی با تأکید بر سلامت فردی و اجتماعی افراد جامعه گفت: اگر ما بتوانیم سلامت جسمی و روانی خانواده‏‌ها را تأمین کنیم، توانسته‏‌ایم سلامت یک جامعه را تأمین کنیم و اینگونه راندمان کاری و پیشرفت و تعالی جامعه بیشتر و بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/74006/ی20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول