اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

مفاد قطعنامه پارلمان اروپا دروغگویی است

امام جمعه قزوین گفت: مفاد قطعنامه ضدایرانی اروپا دروغگویی و وارد کردن اتهامات بی‌اساس به ایران نظیر ادعای نقض حقوق بشر در ایران است.

مفاد قطعنامه پارلمان اروپا دروغگویی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین در مسجد النبی (ص) این شهر با اشاره به قطعنامه ضدایرانی پارلمان اروپا گفت: این قطعنامه چهره پلید دشمنان اسلام را از پس پرده نفاق بیرون آورد.

وی ادامه داد: قطعنامه ضدایرانی پارلمان اروپا به جهانیان نشان می‌دهد که مفاد این قطعنامه دروغگویی و وارد کردن اتهامات بی‌اساس به ایران نظیر ادعای نقض حقوق بشر در ایران است که به دلیل اجرای حیات‌بخش احکام اسلامی، دشمنان این مسائل را زیرسئوال می‌برند که به هیچ عنوانی برای جمهوری اسلامی قابل قبول نیست.

امام جمعه قزوین با تاکید بر این‌که مردم و مسئولان نظام با هوشیاری و هوشمندی پشتیبان رهبر انقلاب بوده و به هیچ عنوان از مواضع به حق کوتاه نمی‌آیند، عنوان کرد: باید تلاش کرد تا روزبه‌روز بر اقتدار و عزت نظام اسلامی افزود و شر دشمنان را از بین برد.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها تصریح کرد: توصیه می‌شود کسانی که به مبالغ پرداختی این طرح نیازمند نیستند از دریافت یارانه نقدی انصراف دهند تا این اقدام ارزشمند ملی صرف دولت و تقویت آن شود.

این مسئول ادامه داد: ملت ایران برای تامین منافع ملی همچنان همکاری خویش را با دولت خدمتگذار ادامه داده و از هیچ کوششی در سال‌جاری دریغ نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر قزوین با اشاره به روز 29 فروردین‌ماه روز ارتش عنوان کرد: این روز فرصت ارزشمندی برای تجلیل از قوای ارتشی است.

باریک‌بین با اذعان به این‌که عده‌ای در زمان‌های گذشته انحلال ارتش را در سر می‌پروراندند، تصرح کرد: امام راحل در دوران حیات قاطعانه برابر این توطئه شوم ایستادگی کرد که همه ساله در چنین روزی ملت ایران پشتیبانی خویش از نیروهای ارتشی، زمینی، دریایی و هوایی را اعلام می‌کند.

وی به خدمات و جانفشانی‌های لشکر 16 زرهی قزوین در روزهای سخت جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این نیرو امتحان خود را تاکنون به خوبی در دفاع از آب و خاک کشور پس داده است؛ همچنان که لشکر 16 زرهی قزوین نیز نیروهای برومندی را تقدیم اسلام کرده است.

باریک‌بین ادامه داد: امروز همسران و مادران شهدا به رغم رویارویی با برخی از سختی‌ها اما به خاطر اسلام و انقلاب تمام مشکلات را تحمل کرده و برابر تمام بدخواهان و دشمنان از صبر و مقاومت سخن می‌گویند.

به گزارش فارس، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پایان خطبه‌های این هفته نماز جمعه درگذشت همسر آیت‌الله تاکندی نماینده سابق قزوین در مجلس خبرگان را به عموم نمازگزاران تعزیت و تسلیت گفت.

انتهای پیام/2667/م40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول