اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

منویات رهبری اولویت تمام برنامه‌ها قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ضمن تأکید بر اولویت دادن منویات رهبری در تمام برنامه‌ها گفت: منویات رهبری باید سرلوحه تمام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

منویات رهبری اولویت تمام برنامه‌ها قرار گیرد

آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص نامگذاری سال 93 با عنوان سال «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های مقام معظم رهبری مواظبت و مراقبت نسبت به جهت‌گیری‌های کلی نظام است و به همین دلیل در قانون اساسی نخستین مسئولیت مقام معظم رهبری تعیین سیاست‌های کلی نظام عنوان شده است.

وی افزود: جهت‌گیری‌های نظام در تمام ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بر اساس سیاست‌های کلی نظام بوده که از طرف رهبری اعلام شده و اعمال می‌شود.

امام جمعه قزوین با اشاره به اهمیت اقتصاد در جامعه اسلامی اضافه کرد: موضوع اقتصاد برای هر جامعه‌ای به لحاظ ذاتی حائز اهمیت است و با توجه به اینکه دشمنان در سال‌های اخیر با تمام امکانات خود وارد جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی شده‌اند، اهمیت این موضوع برای نظام دوچندان شده است.

باریک‌بین ادامه داد: به همین دلیل است که رهبر معظم انقلاب عناوین سال‌های اخیر را مرتبط با موضوع اقتصاد برگزیدند.

این مسئول عنوان کرد: نامگذاری سال‌ها اخیر با عناوینی مرتبط با موضوع اقتصاد از سوی رهبر معظم انقلاب، اقدامی هوشیارانه و بسیار مؤثر بوده و موجب شده کارهای خوبی در این زمینه در سال‌های اخیر در کشور صورت گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقوله فرهنگ تصریح کرد: رهبر عظیم‌الشأن انقلاب برای اینکه توجه به مباحث اقتصادی موجب غفلت مردم و مسئولان از مقوله فرهنگ نشود، این موضوع مهم و حائز اهمیت را با موضوع اقتصاد مطرح کرده‌اند.

باریک‌بین بیان کرد: هوشیاری و درایت رهبر بزرگوار و حکیم انقلاب اسلامی اقتضا می‌کرد سال 93 را به نام فرهنگ بنامند و از سوی دیگر با توجه به اینکه اهمیت مسائل اقتصادی همچنان پابرجاست و جمهوری اسلامی در جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمنان نظام قرار دارد، ایشان دو نام اقتصاد و فرهنگ را برای سال 93 تعیین کردند.

وی یادآور شد: موضوع فرهنگ، معنویت و اخلاق در جامعه تا حدودی مظلوم و مهجور واقع شده که مسئولان و مردم باید به این موضوع مهم بیشتر توجه کنند.

انتهای پیام/77010/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول