اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

رسانه ملی رسالت خود را در ایام نوروز و فاطمیه به خوبی انجام داد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با اشاره به پخش برنامه‌های مناسبتی و تقارن با ایام نوروز از رسانه ملی و استانی گفت: رسانه ملی و استانی رسالت خود را در ایام نوروز و فاطمیه به خوبی انجام داد.

رسانه ملی رسالت خود را در ایام نوروز و فاطمیه به خوبی انجام داد

آیت‌الله هادی باریک‌بین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص تقارن ایام نوروز و ایام فاطمیه در نوروز 93 و نحوه عملکرد رسانه ملی و استانی اظهار داشت: در شرایطی که برخی از جشن‌ها و اعیاد باستانی و ایام مذهبی با یکدیگر تقارن پیدا می‌کنند مانند تقارن ایام نوروز 93 با ایام فاطمیه، کار رسانه ملی و استانی باید با ظرافت بیشتری انجام شود.

وی افزود: دقت بیشتر در تهیه و پخش برنامه از رسانه ملی در این شرایط بسیار حائز اهمیت است تا برنامه‌هایی که در این شرایط پخش می‌شود با هر دو مناسبت، تناسب داشته باشد و موجب هتک حرمت ایام سوگواری‌های مذهبی نباشد.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: صدا و سیما نیز در نوروز 81 که ایام نوروز با ایام ماه محرم مصادف شده بود، توانست این رسالت خود را به خوبی انجام دهد.

باریک‌بین ضمن قدردانی از مدیران و کارکنان رسانه ملی و استانی در برنامه‌های نوروز و ایام فاطمیه عنوان کرد: رسانه ملی در این ایام توانست با پخش فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های متناسب با ایام به خوبی به وظیفه خود عمل کند.

وی از مدیران، برنامه‌سازان و تهیه‌کنندگان رسانه ملی و استانی که برنامه‌های عزاداری و سوگواری مردم به ویژه مردم ولایت‌مدار قزوین را در ایام فاطمیه از رسانه ملی به خوبی پخش کردند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/77010/ب20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول