اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در قزوین:

فرهنگ صحیح اسلامی و اقتصاد اولویت برنامه‌های صدا و سیما باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه فرهنگ صحیح اسلامی و اقتصاد باید در اولویت برنامه‌های صدا و سیما باشد، گفت: رسانه ملی باید با تولید و پخش برنامه‌هایی مبتنی بر منویات رهبری در زمینه تحقق آن تلاش کند.

فرهنگ صحیح اسلامی و اقتصاد اولویت برنامه‌های صدا و سیما باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از مدیران و معاونان صدا و سیمای مرکز قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: مدیران و کارکنان صدا و سیمای مرکز قزوین در راستای تولید و پخش برنامه‌هایی با محتوای انقلابی و اسلامی تلاش زیادی می‌کنند که جای بسی قدردانی است.

وی با بیان اینکه فعالیت این افراد بسیار ارزشمند بوده و نزد خداوند متعال از اجر فراوانی برخوردار است، اضافه کرد: یکی از فعالیت‌های ارزشمندی که صدا و سیمای مرکز قزوین انجام می‌دهد تولید و پخش برنامه‌هایی با محتوای عنوان سال است.

باریک‌بین عنوان کرد: این سازمان همواره سعی می‌کند برنامه‌هایی متناسب با نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب تولید کند و با پخش آن زمینه فرهنگ‌سازی لازم برای نهادینه کردن موضوع مورد نظر و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب فراهم آورد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: صدا و سیما با توجه به مخاطبان متعدد و متنوعی که دارد در ترویج فرهنگ و تحقق منویات رهبری نقش مهمی برعهده دارد بنابراین از مدیران و کارکنان این سازمان انتظار می‌رود فعالیت‌های خود را با در نظر گرفتن این نکته مهم انجام دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان گفت: در سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب سال «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گرفته، از صدا و سیمای مرکز قزوین انتظار می‌رود به تولید و پخش برنامه‌هایی با این عنوان و محتوا و مبتنی بر اقتصاد حلال و آنچه که در دین مبین اسلام به آن تأکید زیادی شده است، بپردازد.

باریک‌بین بیان کرد: عزم ملی که رهبر معظم انقلاب بیان کردند باید با مدیریت جهادی مدیران و کارکنان صدا و سیما تحقق یابد.

وی با اشاره به اینکه معرفی هرچه بیشتر فرهنگ جهاد و فرهنگ اقتصادی به مردم وظیفه صدا و سیما است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف صدا و سیما در سال جاری ترویج فرهنگ جهاد و اقتصاد در بین مردم جامعه است تا دشمنان نتوانند در فرهنگ غنی اسلامی نفوذ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین افزود: مدیران و کارکنان صدا و سیما در تحقق منویات رهبری نقش مهمی بر عهده دارند و امیدواریم به یاری خداوند متعال بتوانند این وظیفه خطیر را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

باریک‌بین با اشاره به نقش رسانه ملی در جامعه اضافه کرد: شایسته است این نهاد مردمی در راستای فرهنگ‌سازی، توسعه فرهنگ اسلامی و صدور این مهم به دیگر کشورهای دنیا تلاش بیشتری داشته باشد.

وی با تأکید بر ساخت برنامه‌هایی با محتوا و عناصر فرهنگی در رسانه‌ها یادآور شد: یکی دیگر از رسالت‌های خطیر رسانه ملی تولید و پخش برنامه‌هایی با محتوای عفاف و حجاب است زیرا از این طریق می‌توان الگوی صحیح عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کرد و از سوق یافتن جوانان به سمت فرهنگ غربی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/77010/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول