اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی خبر داد

انصراف پزشکان آذربایجان غربی از دریافت یارانه نقدی

رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی گفت: پزشکان مناطق مختلف آذربایجان غربی از دریافت یارانه نقدی انصراف دادند تا این مبالغ صرف توسعه بهداشت و سلامت شود.

انصراف پزشکان آذربایجان غربی از دریافت یارانه نقدی

ولی رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: پزشکان و متخصصان رشته‌های گوناگون به انحای مختلف اعم از طرح پزشک خانواده یا اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها آماده همکاری هستند.

وی گفت: تحولات فضای عمومی کشور از نخستین روزهای سال جدید به صورتی است که توجه ویژه دولتمردان به مقوله سلامت را نشان می‌دهد.

رستم‌زاده با اظهار به اینکه از شعار فاصله گرفته و برای عینیت بخشی به برنامه‌ها تلاش می‌شود، گفت: ارتقای جایگاه سلامت در بودجه‌ عمومی کشور و اختصاص منابع پایدار به بهداشت و درمان نشانگر تلاش برای سامان‌بخشی به اوضاع است.

رئیس انجمن پزشکان عمومی آذربایجان غربی با اشاره به انصراف پزشکان از دریافت یارانه نقدی خاطرنشان کرد: این موضوع با بیانیه‌ای به اطلاع مردم رسیده و به استانداری نیز منعکس می‌شود.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول