اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

4 هزار نفر از خراسان جنوبی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: همزمان با ایام ارتحال امام و قیام 15 خرداد‌ماه سال جاری، 4 هزار نفر از خراسان جنوبی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

4 هزار نفر از خراسان جنوبی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس، علی قاسمی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: فرهنگ و شناخت آن در کشور مظلوم واقع شده است.

90 درصد برنامه‌های بسیج فرهنگی است

وی تصریح کرد: به دلیل ورود جنگ نرم به نظام مقدس اسلامی حدود 90 درصد برنامه‌های بسیج فرهنگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: در پایگاه‌های بسیج دیگر چندان از فعالیت‌های نظامی خبری نیست بلکه تمام تمرکز بسیج در راستای ترویج و گسترش فرهنگ پیش می‌رود.

قاسمی افزود: در ارتباط با شخصیت امام خمینی(ره) و شناخت ایشان تا‌کنون کوتاهی شده است که در این زمینه به ویژه برای معرفی شخصیت امام به نسل جوان باید بیشتر تلاش شود.

وی یادآور شد: همزمان با ایام ارتحال امام و قیام 15 خرداد‌ماه سال جاری تعداد 4 هزار نفر از خراسان جنوبی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

خراسان جنوبی میزبان معاون اول قوه قضائیه

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی یادآور شد: در ایام ارتحال امام و قیام 15 خرداد‌ماه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، معاون اول قوه قضائیه برای ایراد سخنرانی به استان دعوت شده است.

قاسمی اضافه کرد: مراسم بزرگداشت ارتحال امام در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان‌های بیرجند، قاین و فردوس در این ایام با حضور 10 هزار نفر از اجتماع مردم، میزبان سخنرانان کشوری است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور در نوروز امسال، یادآور شد: تعداد 6 هزار نفر در قالب کاروان‌های دانشجویی، عمومی و خانوادگی به مناطق هشت سال عملیاتی جنوب اعزام شدند.

انتهای پیام/69017/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول