اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قزوین:

زندگی جوانان باید با کتاب عجین شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با بیان اینکه زندگی جوانان باید با کتاب عجین شود، گفت: هرچه ارتباط مؤثرتر و صحیح‌تری بین افراد با کتاب ایجاد شود، آینده‌ای درخشان‌تر در انتظار کودکان و نوجوانان ما خواهد بود.

زندگی جوانان  باید با کتاب عجین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کارگاه آموزشی مرجع‌شناسی و روش تحقیق در سالن کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد.

احمد دولتی در حاشیه این کارگاه اظهار داشت: کارگاه آموزشی مرجع‌شناسی و روش تحقیق را در راستای افزایش تعامل مخاطبان با کتابخانه‌ها، آشنایی هرچه بیشتر با خدمات و فعالیت‌های کتابخانه و ایجاد فضایی با نشاط و پویا در کتابخانه‌ها برگزار کردیم.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان این دوره ضمن بازدید علمی، با کتب مرجع و مراحل آماده‌سازی یک کتاب از ثبت تا قرار گرفتن در مخزن، نحوه امانت و تحویل آن آشنایی پیدا کردند.

نوروزی بیان کرد: معرفی لغت‌نامه دهخدا و فرهنگ معین و برخی دیگر از منابع برجسته مرجع از دیگر اقدامات انجام شده در این کارگاه آموزشی بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: آموزش روش‌های تحقیقاتی و انجام پرسش و پاسخ برای شرکت‌کنندگان از دیگر برنامه‌های این جلسه بوده که با استقبال خوب شرکت‌کنندگان رو به رو شد و مسایل مورد سئوال خود را با مربی دوره مطرح کردند.

نوروزی در پایان گفت: دین و دنیاى بشر و جسم و جان انسان، به برکت کتاب تأمین و تغذیه مى‌شود و فرآیند کمال بشرى به وسیله‌ کتاب تحقق مى‌یابد که در این راستا هرچه ارتباط مؤثرتر و صحیح‌تری بین افراد با کتاب ایجاد شود، آینده‌ای درخشان‌تر در انتظار کودکان و نوجوانان ما خواهد بود که در این راستا وظیفه‌ای مهم و حساس بر عهده کتابخانه‌ها است.

انتهای پیام/77003/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول