اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب لوح فشرده صورت می‌گیرد

توزیع کتاب‌های گویای شهروندی بین شهروندان شیرازی

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز گفت: با هدف استفاده شهروندان شیرازی از زمان‌های آزاد، کتاب شهروندی گویا در قالب لوح فشرده منتشر و توزیع می‌شود.

توزیع کتاب‌های گویای شهروندی بین شهروندان شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام علی سقاچی صبح امروز در نخستین نشست شورای اداری شهرداری شیراز در سخنانی اظهار داشت: با توزیع لوح فشرده کتاب شهروندی شاهد تحول چشمگیری در زمینه ارتقای فرهنگ کتابخوانی در این شهر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی از سوی دشمنان، شهرداری شیراز توانسته است بسیاری از پروژه‌های عمرانی به ویژه المان‌های شهری را به بهره‌برداری برساند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز تصریح کرد: صرفه‌جویی، ارائه فعالیت‌های عمرانی با امکانات اندک و توسعه فضاهای فرهنگی از جمله رویکردهای شهرداری شیراز در سال جاری است.

معاون اداری مالی شهردار شیراز نیز در این جلسه در سخنانی ابراز داشت: تعامل و همکاری با شورای اسلامی این شهر، تصویب و محقق شدن بودجه یک‌هزار و 500 میلیارد تومانی و فروش اوراق مشارکت به ارزش 230 میلیارد تومان از جمله فعالیت‌های شهرداری شیراز بوده است.

محمدحسن اسدی خاطرنشان کرد: اجرای طرح شهرداری الکترونیک، ابلاغ بودجه سال 93 به مناطق و سازمان‌های شهرداری و توجه به خط مشی‌های مناطق 9 گانه شهرداری‌های این شهر و ملبس شدن کارکنان شهرداری‌ها به لباس‌های متحدالشکل از جمله مواردی است که در سال جاری شاهد آن خواهیم بود.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهردار شیراز نیز در این نشست در سخنانی گفت: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان با راه‌اندازی اورژانس 137 خدمات شهرداری به صورت 24 ساعته پاسخگوی نیازهای شهروندان خواهیم بود.

رمضان امینی خاطرنشان کرد: جلوگیری از نصب چادرهای مسافرتی در مکان‌های غیرمجاز، جمع‌آوری 694 معتاد و متکدی که از این تعداد 95 دختر و زن بوده‌اند از جمله فعالیت‌های این سازمان در تعطیلات نوروز بوده است.

در پایان این جلسه مسعود زارعی به عنوان مدیر جدید اداری شهرداری شیراز معرفی شد.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول