اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر:

استقبال از کتاب در روستاهای کاشمر قابل توجه است

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر با تأکید بر سرمایه‌گذاری در کتابخانه‌های روستایی گفت: در حال حاضر استقبال از کتاب در روستاهای این شهرستان در سطح خوبی قرار دارد.

استقبال از کتاب در روستاهای کاشمر قابل توجه است

محمدرضا بدیع‌زادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشمر اظهار کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است تلاش خواهیم کرد با برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات نخبگان و صاحبنظران در راستای تحقق شعار سال و ارتقای شاخص‌های کتابخانه‌ای در بخش‌های مختلف گام برداریم.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار کتابخانه در سطح روستاها، نبود امکانات و عدم سرمایه‌گذاری را مهم‌ترین خلأ ایجاد شده در این حوزه عنوان کرد و یادآور شد: به دلیل اهمیت جایگاه کتابخانه و نیز تلاش برای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، توجه و فعال کردن کتابخانه‌ها در سطح روستاها در دستور کار قرار گرفته است؛ به طوری که از سال گذشته اعلام کردیم هر روستا که بتواند یک فضای 80 متری در اختیار نهاد کتابخانه‌ها قرار دهد ما نیز به صورت مشارکتی برای تجهیز و راه‌اندازی آن اقدام خواهیم کرد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کاشمر با ابراز خرسندی از راه‌اندازی کتابخانه در روستاهای فرگ، زنده‌جان، عارف‌آباد، فرشه، مغان، ایور و محمدیه در 6 ماهه نخست سال جاری گفت: امیدواریم با مشارکت خیرین و تأمین منابع شاهد تأسیس و راه‌اندازی کتابخانه‌ها در سطح روستاهای شهرستان باشیم.

انتهای پیام/2202/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول