اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اهداء نخستین جلد از اثر جوان دیلمی به کتابخانه باقرالعلوم دیلم

محمدحسن ذاکری عضو فعال کتابخانه باقرالعلوم دیلم با انتشار کتابی در زمینه ورزش تکواندو و دفاع شخصی نخستین جلد از این کتاب را به کتابخانه باقرالعلوم اهداء کردند.

اهداء نخستین جلد از اثر جوان دیلمی به کتابخانه باقرالعلوم دیلم

محمدحسن ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیلم اظهار داشت: کتابخانه نقش مهمی در نوشتن این کتاب داشته و برای من محیطی آرام بوده و توانسته‌ام از کتب مختلف موجود در کتابخانه استفاده کنم برخود لازم دانستم که به رسم ادب نخستین جلد از این کتاب را به کتابخانه عمومی شهرمان اهداء کنم.

رئیس اداره کتابخانه عمومی دیلم نیز با تقدیر از این کار ارزشمند آرزوی موفقیت برای این ورزشکار کرد و اظهار داشت: درب کتابخانه‌های عمومی بر روی تمامی اقشار جامعه باز می‌باشد و می‌تواند نقش مهمی در پیشرفت افراد داشته باشد.

محمد خدری بیان کرد: این کتاب برای بالا بردن انگیزه در بین ورزشکاران و علاقه‌مندان نیز مفید است و در هر صورت در کتاب تمرینات دو و یا چند نفره برای افزایش استقامت و قدرت عضلانی بسیاری از حرکات ورزشی مفید دیده شده است.

انتهای پیام/66006/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول