اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال برگزار می‌شود

برگزاری دو کنگره ملی در کهگیلویه و بویراحمد با نام امام رضا(ع)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دو کنگره ملی در استان ظرف امسال خبر داد.

برگزاری دو کنگره ملی در کهگیلویه و بویراحمد با نام امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، امین کمالوندی ظهر امروز در دومین همایش تجلیل از نام‌آوران عرصه فرهنگ کهگیلویه و بویراحمد که در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد، ضمن تشکر از همه کسانی که در برگزاری این همایش تلاش کرده‌اند، اظهار کرد: این روز به عنوان روز هنر انقلاب اسلامی یادآور این است که انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها تاثیرگذار بوده که در عرصه فرهنگ و هنر بسیار چشمگیر بوده است.

وی افزود: هدف از اجرای این برنامه تجلیل و ایجاد انگیزه به اهالی فرهنگ و هنر بوده تا شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این عرصه‌ها و درخشش نام استان در سراسر کشور باشیم.

وی با اشاره به شعار سال توسط مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در عرصه فرهنگ، تصریح کرد: شعار و فرمان مقام معظم رهبری برای سال 93 دو روی سکه را نشان می‌دهد، یکی عزم ملی که تمامی اهالی مردم و دیگری مدیریت جهادی که همت مسئولین را می‌طلبد.

وی ادامه داد: برگزاری این چنین همایش‌هایی جهت تجلیل و تشویق هنرمندان بسیار موثر بوده که ما در این همایش از هنرمندانی که طی سه سال اخیر در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی مقام کسب کرده‌اند تجلیل کرده باشد که سال‌های آینده شاهد آمار بیشتری از فعالان فرهنگ و هنر در استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: سال گذشته شاهد اخذ جوایز متعددی در بحث کودک و بیش از 10 جایزه در هنرهای تجسمی توسط هنرمندان استان در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی بوده که بسیار امیدوار کننده است.

وی از برگزاری چند کنگره ملی در استان خبر داد و گفت: استان ما امسال دو کنگره ملی خواهد داشت که آغاز آن با نام علی ابن موسی‌الرضا (ع) متبرک شده است که در موعد مقتضی به سمع دوستداران فرهنگ و هنر می‌رسانیم.

کمالوندی در پایان با اشاره برگزاری کنگره ملی در استان، ابراز کرد: کنگره ملی بی‌بی حکیمه خاتون در دهه ولایت و جشنواره ملی هنرهای تجسمی در دهه کرامت را از برنامه‌های خاص سال جدید در استان برشمرد.

انتهای پیام/82019/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول