اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آمادگی دستگاه‎های اجرایی گلستان

کنگره مختومقلی فراغی باشکوه برگزار می‎شود

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گلستان ابراز امیدواری کرد با آمادگی کامل دستگاه‎های اجرایی استان شاهد برگزاری باشکوه کنگره مختومقلی فراغی باشیم.

کنگره مختومقلی فراغی باشکوه برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی نذیری بعد از ظهر امروز در جلسه‎ای که به منظور ایجاد هماهنگی دستگاه‎های اجرایی در خصوص برنامه نکوداشت شاعر بلندآوازه ترکمن مختومقلی فراغی در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار داشت: همه ساله در اردیبهشت ماه مراسمی به منظور نکوداشت شاعر ایرانی ترکمن «مختومقلی فراغی» برگزار می‎شود که دستگاه‎های اجرایی برای بهتر برگزار شدن این برنامه باید همفکری کنند.

وی بر ضرورت برنامه‎ریزی تاکید کرد و افزود: به دلیل حساسیت ملی و بین‎المللی کنگره مختومقلی فراغی باید برنامه‎ریزی و هماهنگی لازم در این زمینه اتخاذ شود.

سرپرست اداره کل امور اجتماعی استانداری گلستان تصریح کرد: همه دستگاه‎های اجرایی به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان زحمات زیادی در سال‎های گذشته برای برگزاری نکوداشت مختومقلی فراغی کشیدند و این انتظار وجود دارد در سال 93 نیز شاهد برگزاری باشکوه این مراسم در گلستان باشیم.

اجرای طرح‎های نیمه‎تمام سه راه مختومقلی فراغی تسریع شود

سرپرست فرمانداری مراوه‎تپه نیز در این جلسه گفت: شهرداران شهرهای مجاور نیاز است که در عمران و مهیا کردن امکانات لازم پیشگام باشند.

اسمعیل تاجی با بیان اینکه در روشنایی محوطه مشکلاتی وجود دارد که باید در اسرع وقت مرتفع شوند، اظهار داشت: خوب است تا قبل از برگزاری مراسم مختومقلی فراغی اداره برق در این زمینه تمهیدات مناسب را بیندیشد.

وی خواستار تسریع طرح‎های نیمه‎تمام سه راه مختومقلی فراغی شد و تصریح کرد: طرح‎های موجود باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

فرماندار شهرستان مراوه‎تپه در خصوص زمان برگزاری کنگره مختومقلی فراغی افزود: اگر تصمیمی اتخاذ شود که زمان برگزاری مراسم تغییر پیدا کند و یک هفته زودتر از موعد برگزار شود گرمای هوا مهمانان را کمتر اذیت خواهد کرد.

تاجی با بیان اینکه عزم جدی برای برگزاری باشکوه کنگره مختومقلی فراغی در گلستان وجود دارد، گفت: تلاش می‎کنیم تا این برنامه به نحو احسن در گلستان برگزار شود.

انتهای پیام/83001/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول