اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان خبر داد

برگزاری کنگره شهدای هنرمند هرمزگان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان از برگزاری کنگره شهدای هنرمند این استان در اردیبهشت ماه خبر داد.

برگزاری کنگره شهدای هنرمند هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آسف زامیران سه‌شنبه شب در نشستی درباره برگزاری این رویداد معنوی فرهنگی، اظهار داشت: کنگره شهدای هنرمند با هدف معرفی شهدای هنرمند و الگودهی به قشر پرتاثیر در جامع یعنی هنرمندان برنامه‌ریزی شده است

به گفته وی، این کار توسط دبیرخانه نخستین کنگره شهدای هنرمند استان هرمزگان از فروردین سال گذشته با محوریت سازمان بسیج هنرمندان استان و با عضویت اعضای انجمن‌های مختلف بسیج استان آغاز شده و در عملکرد یک ساله خود کتابی تحت عنوان «وقتی ابرها می‌نویسند» به صورت خاطره داستان از زندگی 9 شهید هنرمند استان به همراه اسناد به چاپ رسانده است.

وی در ادامه تشریح دیگر طرح‌های صورت گرفته در حوزه شهدا توسط تشکیلات مذکور گفت: مستندی از زندگی شهید دبیری‌نژاد که از نویسندگان بسیار خوب استان بوده نیز ساخته شده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان با بیان اینکه از این شهید بزرگوار بیش از هشت اثر آماده انتشار است، اضافه کرد: اجرای تئاتر توسط یکی از گروه‌های هنری به کارگردانی رضا غریب‌زاده و اجرای موسیقی توسط یکی از هنرمندان خوب استان نیز از دیگر برنامه‌‌های مدنظر در کنگره شهدای هنرمند است.

وی اضافه کرد: دکور برنامه توسط انجمن هنرهای تجسمی و گروه کاه‌گل یک سال پیش طراحی و آماده اجرا شده است.

زامیران با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای این کنگره در تاریخ 28 فروردین جاری در تالار شهید آوینی با حضور حجت‌الاسلام پناهیان و اجرای سید جواد هاشمی انجام شد، یادآور شد: متاسفانه به دلیل تداخل یک برنامه دیگر در تالار شهید آوینی، برگزاری کنگره به تاریخ چهارم اردیبهشت موکول شده است.

وی افزود: با این وجود پیگیری گروه برای نهایی کردن حضور حجت‌الاسلام پناهیان و یا یکی دیگر از سخنرانان مطرح کشوری به همراه حضور سیدجواد هاشمی، ادامه دارد.

انتهای پیام/88001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول