اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد اردبیل:

نمایشگاه نقاشی 500 متری در اردبیل دایر می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از برپایی نمایشگاه نقاشی 500 متری ویژه کودکان در اردبیل خبر داد.

نمایشگاه نقاشی 500 متری در اردبیل دایر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر سقا پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته زن در کانون فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اظهار داشت: در این نمایشگاه به شکل نمادین کودکان با هدف شناخت بیشتر ابعاد زندگی بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا(س) کارهای هنری انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد‌: نمایشگاه 500 متری نقاشی کودکان همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) به همت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برگزار خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)، هفته زن و روز مادر به همت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نمایشگاه نقاشی 500 متری ویژه کودکان برگزار خواهد کرد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل هدف از برگزاری این برنامه را کشف استعدادهای هنری اعضای کانون‌های مساجد و تشویق و ترغیب کودکان به فعالیت‌های هنری عنوان کرد و افزود: انس کودکان با آموزه‌های دینی و مذهبی از مهمترین اهداف این طرح است.

سقا از چاپ 2 هزار برگ طراحی شده برای نقاشی خبر داد و گفت: برگ‌های طراحی شده در بین اعضای کانون‌ها و دانش‌آموزان توزیع شده و تا آخر این ماه جمع‌آوری خواهد شد و آثار در نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان که در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل همزمان با هفته زن به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوعات نقاشی با عناوین مادران آسمانی، مسجد محله ما، من حجاب‌ام را دوست دارم و انس با قرآن و نماز است، گفت: این مسابقه بین سنین هفت تا 12 سال برگزار خواهد شد و به نفرات برتر پس از داوری جوایز ارزنده اهدا می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در برگزاری این نمایشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: سعی شده است در جهت منویات مقام معظم رهبری شعار سال را محقق کنیم و این طرح را با مشارکت دستگاه فرهنگی استان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سقا در پایان سخنان خود اذعان داشت: این مسابقه در راستای برگزاری طرح ملی کوثر رسالت گرامیداشت ولادت و شهادت حضرت زهرا (س) در استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/62005/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول