اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی:

برنامه‌های هفته زن با محوریت الگوی رفتاری حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: برنامه‌های هفته زن با محوریت الگوی رفتاری حضرت فاطمه (س) و تاسی از این شخصیت بزرگوار برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته زن با محوریت الگوی رفتاری حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک زهرا فرجی ظهر امروز در دومین نشست ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر اظهار داشت: مبنای فعالیت‌ها و برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر با محوریت توجه به نقش محوری زن در خانواده به عنوان مادر و نقش اجتماعی زن در عرصه اجتماعی و حضور موثر و سازنده زن در عرصه‌های اجتماعی است که با تاسی از الگوی واقعی حضرت فاطمه(س) طراحی و اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر نقش به سزایی در تبیین هر چه بیشتر نقش بانوان در توسعه همه جانبه جامعه خواهد داشت.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی با تاکید بر اینکه برنامه‌های هفته زن با محوریت الگوی رفتاری حضرت فاطمه  و تاسی از این شخصیت بزرگوار برگزار می شود، افزود: فعالیت‌های حوزه زنان در دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بر مبنای پایه‌گذاری فعالیت‌های جدید با رویکرد دولت و مبانی تدبیر، عقلانیت و امید است.

فرجی برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های زنان در حوزه کسب و کار را یکی از برنامه‌های شاخص این هفته عنوان کرد و ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س) با بیش از 100 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک با مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه  فعالیت‌های زنان استان در حوزه صنعت، خدمات، اجتماعی، فرهنگی و ... معرفی و دستاوردها و توانمندی‌های زنان استان به مدت 5 روز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. 

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی برگزاری همایش تجلیل از بانوان موفق و نمونه عرصه‌های مذهبی، فرهنگی، علمی، اقتصادی، ورزشی و هنری، تجلیل از همسران مدیران دستگاه‌های اجرایی، اجرای دوره‌های آموزشی برای اقشار مختلف زنان، برگزاری نشست‌های تخصصی زن و توسعه، برگزاری سمینار نقش زنان در اقتصاد مقاومتی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی ویژه زوج‌های جوان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، دیدار با زنان توانمند استان در حوزه‌های مختلف، برگزاری مسابقات قرآن و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی ویژه زنان شاغل را از جمله برنامه‌های پیشنهادی هفته زن در استان  عنوان کرد.

فرجی با بیان اینکه اجرای دوره‌های آموزشی برای اقشار مختلف زنان با توجه به نیازهای روز جامعه یکی از فعالیت‌های جدی حوزه امور بانوان استان در سال آینده  است که همزمان با هفته زن اجرایی خواهد شد از برگزاری نشست‌های تخصصی و ‌آموزشی ویژه بانوان شاغل در بخش دولتی و فعالان حوزه زنان در بخش غیر دولتی با محوریت تحلیل مسائل سیاسی و اجتماعی روز به منظور آگاه ‌سازی و ارتقاء دانش و بینش عمومی بانوان به عنوان ضرورت جامعه در سال آتی خبر داد.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی با همکاری سازمان تبلیغات در راستای ارتقاء سطح علمی زنان عضو تشکل‌های مذهبی و برنامه‌ریزی به منظور اجرای طرح‌های مشترک با حوزه علمیه استان به‌منظور ارتقاء وضعیت فرهنگی جامعه به ویژه نسل جوان را از دیگر اقدامات دفتر امور بانوان استانداری مرکزی عنوان کرد.

انتهای پیام/87005/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول