اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بانوان و امور خانواده استان زنجان خبر داد

تشکیل 7 گروه کاری برای برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته زن در زنجان

مدیرکل بانوان و امور خانواده استان زنجان از تشکیل هفت گروه کاری و یک کمیته برای برنامه‌ریزی برای هفته زن خبر داد و گفت: مسئولیت هر یک از گروه‌های کاری به یکی از دستگاه‌های اجرایی واگذار شده است.

تشکیل 7 گروه کاری برای برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته زن در زنجان

آذر آوازه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به در پیش بودن هفته زن اظهار داشت: در این هفته برنامه‌هایی به صورت استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

وی از تشکیل هفت گروه کاری و یک کمیته برای برنامه‌ریزی برای هفته زن خبر داد و اضافه کرد: مسئولیت هر یک از گروه‌های کاری به یکی از دستگاه‌های اجرایی البته با شرط همکاری دیگر ارگان‌ها واگذار شده است.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استان زنجان اطلاع‎رسانی با مسئولیت صدا و سیما، نشاط و سلامت با مسئولیت شهرداری، زن و روستا با مسئولیت جهاد کشاورزی، هنرمندان با مسئولیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مادر و کودک با مسئولیت کانون پرورشی کودکان و نوجوانان، دانشجویان با مسئولیت دانشگاه آزاد و دانش‌آموزان با مسئولیت آموزش و پرورش را اسامی گروه‌های کاری تشکیل شده اعلام کرد.

این مسئول دیدار با نماینده ولی‎فقیه و نماینده عالی دولت در استان را از برنامه‌های شاخص هفته زن عنوان و تصریح کرد: برنامه‌های درون سازمانی و عمومی هم از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت این هفته برگزار می‌شود.

آوازه تاکید کرد: بسیج خواهران به مناسبت هفته زن برنامه‌ای را به صورت استانی تهیه کرده و در همه شهرستان‌ها اجرا می‌کند.

وی به برنامه‌ریزی انجام شده برای انجام تست‌های رایگان پزشکی از جمله قند و فشار خون و تست سینه اشاره کرد و افزود: تست‌های رایگان پزشکی در محل‌هایی مانند پارک بانوان و چند مرکز پزشکی انجام می‌شود.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استان زنجان با بیان اینکه یک نمایشگاه به صورت ملی برای زنان کارآفرین برگزار می‌شود، ادامه داد: این نمایشگاه با نام اطلس با عنوان نقش زنان در توسعه کشور در روز 31 فروردین ماه برگزار می‌شود که بانوان زنجانی هم در آن شرکت می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه هر کدام از روزهای هفته زن با یک عنوان نامگذاری شده، در این روزهای متناسب با عنوان انتخاب شده برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

آوازه زن کرامت انسانی و عدالت اجتماعی، زن سیره فاطمی و سبک زندگی اسلامی ایرانی، زن تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف، زن مشارکت سیاسی و اجتماعی، زن شادابی و امید و آینده، زن فرهنگ، هنر اسلامی و خودباوری و زن معنویت و امنیت اجتماعی را عناوین روزهای انتخاب شده برای هفته زن اعلام کرد.

وی با اشاره به وجود یک کمیته طرح و برنامه‌ریزی که با عضویت شهرستان‌ها تشکیل می‌شود، اذعان داشت: ستاد مرکزی این هفته در استانداری زنجان مستقر است.

انتهای پیام/73004/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول