اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارائه خدمات سیار فناوری اطلاعات به روستاهای کاشان

فرماندار کاشان: از دریافت یارانه نقدی انصراف می‌‌دهم

معاون استاندار اصفهان گفت: قصد تکمیل فرم خوداظهاری برای دریافت یارانه نقدی را ندارم که این امر به منزله انصراف از دریافت آن محسوب می‌شود.

فرماندار کاشان: از دریافت یارانه نقدی انصراف می‌‌دهم

علیرضا جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در راستای اجرای هرچه بهتر طرح تکمیل فرم‌های خوداظهاری در این شهرستان و افزایش رفاه حال شهروندان جلسات و نشست‌های متعددی با دستگاه‌های مرتبط نظیر دفاتر پیشخوان دولت، مراکز فناوری اطلاعات(IT) و پلیس + 10 برگزار شده است و پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: براساس این جلسات مقرر شده تا کمیته امداد امام خمینی و اداره بهزیستی نسبت به تکمیل فرم‌های خوداظهاری افراد تحت پوشش خود اقدام کنند.

فرماندار کاشان با اشاره به برخورداری اکثریت روستای کاشان از دفاتر ICT ابراز داشت: تنها 15 روستای شهرستان از این امکان بهره‌مند نیستند که مقرر شده تا اکیپ‌های سیار جهت ارائه خدمات به این مناطق اعزام شوند.

به گفته وی، 15 درصد مردم کاشان در منازل خود از سرویس اینترنت بهره‌مند هستند که همکاری این گروه از مردم می‌تواند در کاهش ازدحام در کافی‌نت‌ها و دفاتر پیشخوان مؤثر باشد.

جوادی همچنین یادآور شد: به دستگاه‌های اجرایی شهرستان نیز  توصیه شده تا امکانات لازم برای تکمیل فرم خوداظهاری پرسنل خود را فراهم کنند که این امر نیز از ترافیک مراجعه به مراکز مربوطه می‌کاهد.

فرماندار ویژه کاشان با تأکید بر لزوم توجه مردم در تکمیل فرم‌های خوداظهاری تصریح کرد: افرادی که مشمول دریافت یارانه می‌شوند اما انصراف آنها تأثیر زیادی در زندگی آنها ندارد با عدم ثبت‌نام خود می‌توانند در پیشبرد اهداف اقتصادی نظام سهیم شوند.

جوادی با اشاره به لزوم پیشگام بودن مسئولان در تحقق اهداف قانون هدفمندی یارانه‌ها متذکر شد: قصد تکمیل فرم خوداظهاری برای دریافت یارانه نقدی را ندارم که این امر به منزله انصراف از دریافت آن محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63009/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول