اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیواندره:

امکانات لازم برای ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه در دیواندره‌ فراهم است

فرماندار دیواندره گفت: تمامی امکانات و بسترهای لازم برای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی در این شهرستان فراهم است.

امکانات لازم برای ثبت‌نام متقاضیان دریافت یارانه در دیواندره‌ فراهم است

سعدی نقشبندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیواندره اظهار داشت: مردم شهرستان دیواندره می‌توانند با مراجعه به مراکز رسمی ثبت‌نام شامل دفاتر پیشخوان خدمات دولت، دفاتر ICT روستایی، دفتر پلیس 10+ و دفاتر پست در سطح شهرستان بر اساس برنامه زمانبندی مراجعه و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

فرماندار دیواندره با اشاره به لزوم دقت افراد در ثبت‌نام به موقع، گفت: همه تمهیدات لازم برای ثبت‌نام افراد در سطح شهرستان اندیشیده شده و اهالی شهرستان دیواندره می‌توانند بر اساس آخرین رقم سمت راست شماره ملی خود به دفاتر ذکر شده مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خانوار خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی افراد فرصت‌طلب در چنین مواردی در پی سودجویی از مردم هستند، توصیه می‌شود افرادی که خود قادر به ثبت‌نام نبوده و یا دسترسی به اینترنت ندارند به مراکز رسمی ثبت‌نام مراجعه کرده و رسید تحویل فرم پیش ثبت‌نام را دریافت کنند.

فرماندار شهرستان دیواندره اضافه کرد: با توجه به لزوم پیگیری مشکلات احتمالی آتی برای مردم، ضروری است افراد از مراجعه به دیگر مراکز غیررسمی خودداری کنند.

نقشبندی در پایان افزود: با توجه به لزوم دقت در تکمیل فرم پیش ثبت‌نام اطلاعات افراد، ضروری است قبل از موعد مقرر برای ثبت‌نام نسبت به تهیه فرم پیش ثبت‌نام و تکمیل آن و تحویل به مراکز ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/79005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول