اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم:

هدفمندی یارانه‌ها بزرگترین طرح اقتصادی کشور است

فرماندار رباط کریم گفت: هدفمندی یارانه‌ها بزرگترین طرح اقتصادی کشور است که سهمی مهم در رونق و پیشرفت ایران اسلامی دارد.

هدفمندی یارانه‌ها بزرگترین طرح اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان پور اظهار داشت: دولت با درآمد حاصل از اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها، امکان تقویت زیرساخت‌ها از جمله بهداشت، حمل و نقل، اشتغال و پرداخت یارانه نقدی را می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه افرادی که یارانه دریافتی در سبد خانوار آنها هیچ تأثیری ندارد و به آن نیازی ندارند بهتر است انصراف دهند، تصریح کرد: مرحله دوم یارانه‌ها در واقع اصلاح مرحله اول است و کسانی که در این مرحله اقدام به ثبت نام نکنند به منزله انصراف آنها است.

سلیمان پور افزود: شهرستان رباط کریم آمادگی کامل برای اجرای طرح مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را دارد و بسترهای لازم برای شروع این مرحله فراهم شده است.

رئیس ستاد هدفمند سازی یارانه‌ها در شهرستان رباط کریم گفت: دفاتر ICT در روستاها و دفاتر پیشخوان دولت، پلیس به اضافه 10، پست بانک و کافی نت‌ها و مراکز ارائه خدمات اینترنتی در شهرستان از امروز آماده خدمات رسانی و ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه هستند.

وی افزود: اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رباط کریم نیز آماده ثبت نام از مددجویان خود در محل این ادارات هستند.

سلیمان پور خاطرنشان کرد: همچنین برای جلوگیری از هرگونه قطعی ارتباط اینترنتی از فردا هرگونه حفاری که امکان آسیب رساندن به فیبر نوری داشته باشد، ممنوع است.

انتهای پیام/2302/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول